خبرگزاری کار ایران

تخلف ۱۹۸ میلیارد ریالی یک قهوه فروشی اینترنتی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۲۲۹

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان این سازمان در بازرسی از یک فروشگاه اینترنتی، گران فروشی انواع قهوه بسته بندی شده به میزان ۱۹۸ میلیارد ریال را کشف کرده و آن را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، بخشعلی بیاتی افزود: در پی رسیدگی به اخبار دریافتی به سامانه ۱۲۴ مبنی بر گرانفروشی یک واحد فروشگاه اینترنتی، بازرسان این سازمان پس از مراجعه به واحد مزبور، اسناد و مدارک خرید و فروش آن را بررسی به گرانفروشی قهوه توسط این فروشان پی بردند.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: در بررسی اسناد و مدارک این فروشگاه اینترنتی مشخص شد که این فروشگاه طی تبانی با واحد تولیدی، نسبت به درج قیمت غیرواقعی مصرف کننده روی اجناس خود اقدام کرده بود که در بازرسی از میزان قهوه فروخته شده، تخلف ۱۹۸ میلیارد ریالی آن کشف شد.

بیاتی از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان در سراسر استان خراسان رضوی اطلاع ‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از دیروز مهلت ۷۲ ساعته به واحدهای صنفی برای درج قیمت بر روی کالاهای مشمول طرح شفاف‌سازی قیمتها در این استان داده است که در صورت درج نکردن قیمت بر روی کالاهای مشمول از سوی صاحبان واحدهای صنفی، پس از موعد مقرر مجازات سنگین برای آنان در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز