خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌ها صنعتی استان خبر داد؛

واگذاری ۵۸ هکتار زمین به واحدهای صنعتی دانش‌بنیان در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۷۲۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: تاکنون ۵۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۴۰ واحد تولیدی دانش‌بنیان واگذار شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: یکی از تدابیر جدی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران استقرار واحدهای دانش‌بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که بر این اساس اولویت اصلی در واگذاری زمین به شرکت‌های فناور است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت و قابلیت واگذاری بیش ۷۲۰ هکتار اراضی دارای امکانات زیربنایی برای تحقق تولید اشتغال‌آفرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: اکثر واگذاری‌های مجتمع‌های کارگاهی واحدهای خرد به علت محدودیت زمین در قالب مزایده است ولی به دلیل اهمیت شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت‌ها از این قاعده مستثنی شده‌اند.

به گزارش ایلنا، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۷۵۷۱ هکتار زمین در اختیار دارد که تاکنون ۳۲۹۹ قرارداد واگذاری به میزان ۱۹۵۳ هکتار انجام شد و تعداد ۱۱۳۷ واحد به بهره‌برداری رسیده با میزان ۹۱۵ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان فعال هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز