خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

هزار و 945 طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سمنان در دست اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۷۱۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: هزار و 945 طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و ۴۷۲ طرح صنعتی در شهرک صنعتی سمنان در دست اجرا است.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری بیان کرد: هزار و 137 واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعال هستند که ۳۶۸ واحد صنعتی در شهرک صنعتی سمنان مستقر است.

وی ادامه داد: هزار و 945 طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و ۴۷۲ طرح صنعتی در شهرک صنعتی سمنان در دست اجرا است.
 
باقری افزود: ۳۸ واحد دانش بینان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان فعالیت دارد و ۶۰ واحدمستعد دانش بینان شدن شناسایی شد.
 
باقری بیان کرد: سامان‌دهی برای ارائه خدمات موثر و مورد نیاز، کمک به جهت دهی مراکز پژوهشی مرتبط با مراکز به سوی تحقیق در رشته‌های مورد نیاز و... از اهداف مرکز کسب و کار است.
 
وی تصریح کرد: فن بازار منطقه ای استان، اتاق حل مساله دانشگاه سمنان، کلینیک و مشاورین کسب و کار در ساختمان مرکز کسب و کار مستقر است.
 
مدیرعامل شرکت شهرکها یادآور شد: مرکز تحقیق و توسعه خوشه‌های صنعتی با هدف کمک به واحدهای کوچک که فاقد واحد تحقیق و توسعه هستند در دانشگاه سمنان ایجاد شد.
 
وی افزود: ۱۷ پروژه در مرکز تحقیق و توسعه خوشه‌های صنعتی برای ۱۵ واحد که منجر به افزایش سطح فناوری و بهینه‌سازی فرآیند تولید انجام شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز