خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

حمایت‌ مالی و معنوی از 61 طرح صنعتی در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۵۵

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: این شرکت سال 1400 به 61 طرحی که توسط مشاوران برای ارائه خدمات به واحدهای صنعتی در سامانه http://eservice.isipo.ir ثبت و توسط اعضای کلینیک کسب و کار بررسی شد، حمایت مالی و معنوی به عمل آورد.

به گزارش ایلنا از سمنان، داود بوند اضافه کرد: کلینیک کسب و کار استان سمنان با رویکرد ایجاد جامع ترین، طبقه بندی شده ترین، منظم ترین و قابل اعتمادترین مشاورین و با داشتن 55 مشاور حقیقی و حقوقی شامل 36 مشاور حقیقی و 19 مشاور حقوقی در استان مشغول فعالیت است.
وی با اشاره به فعالیت تیم‌های عارضه‌یابی در راستای توسعه و بهبود مستمر شناخت نیازهای جامعه هدف کلینیک کسب و کار، تصریح کرد: 9 مشاور عارضه‌یابی، 21 مشاور برای توسعه محصول و فناوری، 9 مشاور توسعه نظام مدیریت، هفت مشاور برای بازاریابی و بازرگانی، پنج مشاور سرمایه‌گذاری و تامین مالی و یک مشاور برای زیرساخت و نیز فناوری اطلاعات در تیم‌های عارضه‌یابی و توانمندساز کلینیک کسب و کار ایفای نقش دارند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه یک بستر ارتباطی بین مشاوران کسب و کار و صاحبان با هدف افزایش بهره‌وری سرمایه‌های ملی ایجاد شد، ادامه داد: پنج وبینار، سمینار و کارگاه آموزشی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری، 15 مورد جذب مشاور، برگزاری پنج کلینیک سیار بمنظور ارائه مشاوره مناسب و رایگان و پاسخگویی به سوالات واحدهای صنعتی و ... از جمله برنامه‌های عملیاتی کلینیک کسب و کار در سال 1400 بود.
به گزارش ایلنا، کلینیک کسب و کار با هدف ارائه‌ی خدمات اثربخش کسب و کار بر اساس دامنه شمول مندرج در بخشنامه کلینیک کسب و کار راه اندازی شد. شناسایی، تحلیل وضعیت، دسته بندی و مستند سازی نیازها و مسائل کسب و کار بنگاه ها و طرح ها، خوشه ها و رشته صنعت ها، در قالب مصاحبه، بازدید حضوری از واحد و یا مراجعه مستقیم متقاضی به مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، برگزاری کلینیک های سیار، مراجعه تیم های توانمند ساز به بنگاه ها در قالب برنامه های تدوین شده بخشی از حوزه خدمات و فعالیت کلینیک کسب و کار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز