خبرگزاری کار ایران

۵۷ هکتار از اراضی راکد شهرک‌های صنعتی استان سمنان آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۵۸

مدیر امور حقوقی و قراردادها شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان گفت: بیش از ۵۷ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای سال تا پایان بهمن سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف و آزاد شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید سمانه زرگر افزود: این میزان زمین با فسخ ۱۴۶ فقره قرارداد راکد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان آزاد شد.

وی بیان کرد: ۱۹ جلسه هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به منظور بررسی ۴۸۳ پرونده قرارداد در این مدت برگزار شد.

زرگر تصریح کرد: ۳۰۵ فقره قرارداد با مساحت بیش ۱۰۵ هکتار برای ادامه فرایند سرمایه‌گذاری، مهلت دوباره بهره‌برداری اعطا و ۲۹ فقره قرارداد نیز از دستور کار خارج شد.

مدیر امور حقوقی و قراردادها شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌‌ها برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و آماده‌سازی زمین به منظور استقرار سرمایه‌گذاران راکد و معطل نگه داشتن زمین‌ها به معنای اتلاف منابع و هزینه‌های انجام شده است.

وی افزود: فسخ قرارداد آخرین راهکار در خصوص متقاضیانی که به تعهدات در قرارداد عمل نکردند.

زرگر گفت: تا جای ممکن با سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های صنعتی همراهی می‌شود و اگر دلیل موجهی برای عدم شروع به ساخت واحد داشته باشند، به آنها مهلت داده می‌شود.

مدیر امور حقوقی و قراردادها شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: زمین‌های بازپس گرفته شده به متقاضیان جدید سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود. 

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارای ۱۲ شهرک و ۱۰ ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی با وسعت حدود ۷ هزار و ۲۱۹ هکتار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز