خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سمنان خواستار شد؛

مقابله با زمین خواری در شهرک ها و نواحی صنعتی سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۵۲۳

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به مداومت در رفع مطالبات صاحبان صنایع حوزه انتخابیه و استان سمنان، خواستار پیگیری مسائلی همچون اخذ کد گمرکی، تکمیل و تقویت منطقه ویژه اقتصادی سمنان و نیز مقابله و برخورد قاطعانه با زمین‌خواری با استفاده از ظرفیت‌های موجود شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، صبح امروز (28 بهمن ماه) عباس گلرو در دیدار با محمدرضا باقری سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: ارتباط سازنده و نشست های هم اندیشی با واحدهای صنعتی و بازدیدهای مداوم از آن‌ها برای رفع مشکلات صنایع اقدامی حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: باید با تلاش بیشتر و شبانه روزی مسئولان این احساس در مدیران واحدهای صنعتی و کارگران ایجاد شود که آنان حامی صنعت، تولید و صاحبان سرمایه و قشر کارگر هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی حوزه انتخابیه در راستای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران و نیز رفع نیازهای سرمایه گذاران کنونی بررسی و با اهتمام برطرف شود.

وی با اشاره به مداومت در رفع مطالبات صاحبان صنایع حوزه انتخابیه و استان سمنان، خواستار پیگیری مسائلی همچون اخذ کد گمرکی، تکمیل و تقویت منطقه ویژه اقتصادی سمنان و نیز مقابله و برخورد قاطعانه با زمین‌خواری با استفاده از ظرفیت‌های موجود شد.

گلرو یادآور شد: تقویت و راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سمنان نقش بسیار مطلوبی می‌تواند در بحث اشتغال جوانان داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از صنایع گفت: نشست و بازدیدهای مستمر از واحدهای صنعتی با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سمنان ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز