خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۱ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۳۰۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۱ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: هشت پروژه عمرانی با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال همزمان به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: این پروژه‌های عمرانی در حوزه زیرساختی از قبیل اجرای خط انتقال آب و تأمین آب، اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت، شبکه آبیاری قطره‌ای، تهیه و نصب جدول، اجرای منبع زمینی و برق و روشنایی و ... به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۰، تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال شامل اجرای برق و روشنایی، شبکه داخلی گاز و زیرسازی و آسفالت آغاز شد.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون مبلغ ۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال هزینه شهرک‌سازی و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی انجام شد.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارای ۱۲ شهرک صنعتی مصوب و ۱۰ ناحیه صنعتی مصوب  و یک منطقه ویژه اقتصادی سمنان با وسعت جمعاً حدود ۷۲۱۹ هکتار بوده و ۴۱۵۴ هکتار از این شهرک‌ها و نواحی جهت واگذاری به سرمایه گذاران صنعتی آماده سازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز