خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

459 طرح تولیدی شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آستانه بهره‌برداری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۵۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۴۵۹ طرح در دست اجرا مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب ماشین‌آلات بوده و به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه اظهارکرد: در حال حاضر هزار و ۹۲۳ طرح در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در مراحل ساخت و ساز از تخصیص زمین و دیوارکشی تا نصب سوله و نصب ماشین آلات قرار دارند.
وی بیان کرد: ۶۹۶ طرح از بین طرح‌های در دست ساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در حال نصب سوله هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: همچنین از طرح‌های در دست ساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان،  ۲۵۸ مورد در حال دیوارکشی بوده و ۵۱۰ طرح نیز در مرحله تخصیص زمین و ایجاد کارگاه ساخت هستند.

آل‌بویه با اشاره به واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: ۹۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۹ ماه  سال جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به سرمایه‌گذاران واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: این میزان اراضی صنعتی با انعقاد ۱۶۶ فقره قرارداد به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی به وسعت ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز