خبرگزاری کار ایران

آغاز 31 طرح در شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۱۸۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۳۱ طرح صنعتی در شهرک ‎ها و نواحی صنعتی استان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: از ۳۱ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان، ۲۲ طرح با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و ۹ طرح صنعتی با اعتبار پنج هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: افتتاح ۲۲ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اشتغالزایی مستقیم برای ۵۲۰ نفر و غیر مستقیم برای ۱۲۷ نفر ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: عملیات اجرایی ۹ طرح صنعتی با اشتغالزایی برای ۶۷۶ نفر آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های افتتاحی در ایام الله دهه فجر امسال مربوط به شهرک‌های صنعتی ایوانکی، گرمسار، سرخه، سمنان، مهدیشهر، دامغان و شاهرود و ناحیه صنعتی یاتری ‌است.

آل‌بویه یادآور شد که آغاز عملیات اجرایی طرح‌های صنعتی مربوط به شهرک‌های صنعتی سمنان، گرمسار، ایوانکی، شاهرود، مهدیشهر و دامغان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز