خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد؛

بهره برداری از سه واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۱۲ میلیارد ریالی در دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۷۹۵

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر، سه واحد در شهرک صنعتی دامغان با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۱۲ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا باقری به خبرنگار ایلنا گفت: سه واحد صنعتی دهه فجر امسال در شهرک صنعتی دامغان، با اعتبار ۳۱۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال افتتاح شد.

وی بیان کرد: کارخانه آرین گداز جَم در زمینه ریخته گری فولاد با اعتبار ۲۶۳ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال، با ایجاد ۲۰ شغل مستقیم افتتاح شد که در زمینه تولید شمش فولاد فعالیت می‌کند.

باقری تصریح کرد: واحد تولیدی دستگاه آب شیرین کن صنعتی غشایی نیز با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، از دیگر طرح‌های دهه فجر امسال با ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود ۱۰ نفر بود که به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه دستگاه آب شیرین کن صنعتی غشایی در زمینه تولید دستگاه‌های بزرگ تصفیه کننده صنعتی فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: این واحد ظرفیت تولید ۲۵۰ عدد در سال را دارد که در زمینه صادرات محصولات خود نیز در حال رایزنی است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: یک واحد تولیدی در زمینه تولید پوشاک زنانه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال و ایجاد ۴۰ شغل پایدار افتتاح شد که ظرفیت تولید سالانه ۴۲۰ هزار دست لباس را دارد.

به گزارش ایلنا، شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارای ۱۲ شهرک صنعتی مصوب و ۱۰ ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی سمنان با وسعت جمعاً حدود ۷۲۱۹ هکتار بوده و ۴۱۵۴ هکتار از این شهرک‌ها و نواحی جهت واگذاری به سرمایه گذاران صنعتی آماده سازی گردیده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز