خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

چالش آب مانع جدی توسعه صنعتی سمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۵۳۷

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: توسعه صنعتی سمنان با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیازمند تامین آب مورد نیاز صنایع است.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری صبح امروز (28 بهمن ماه) در دیدار با عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی حوزه انتخابیه، برنامه‌های این شرکت را در راستای تامین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات صنایع تشریح کرد.

وی، هدف شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان را صیانت از صنایع برشمرد و بیان کرد: آن‌چه که دنبال می‌شود، پیشرفت و توسعه صنعت است که منجر به ایجاد تولید و اشتغال پایدار در استان شود.

باقری با بیان اینکه مساله تامین آب یکی از موانع جدی توسعه‌ صنعتی و اقتصادی سمنان است، خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن طرح انتقال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب سمنان به شهرک و منطقه ویژه اقتصادی این شهر بخشی از مشکلات کمبود آب واحدهای صنعتی و صنعتگران در این مناطق حل شدنی است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اینکه در حوزه آب چالش جدی برای صنایع حوزه انتخابیه وجود دارد، متولیان امر به منظور رفع این مشکل اساسی و اجرای هر چه سریع‌تر طرح انتقال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب پای کار باشند.

وی تاکید کرد: استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌ها به عنوان منبع آب پایدار و گام موثر در توسعه صنعتی است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به تقاطع غیر هم‌سطح شهرک صنعتی سمنان اشاره و اضافه کرد: اجرای این طرح یکی از مطالبات جدی مدیران صنایع شهرک صنعتی سمنان است و شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواستار تکمیل و اتمام این طرح با هدف تسهیل در رفت و آمد قشر کارگر و فعالان اقتصادی و جابه‌جایی تولیدات واحدهای صنعتی است.

حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه دارای ۵ شهرک و ۲ ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی است.

همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان 7 هزار و 219 هکتار اراضی در اختیار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز