خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبر داد:

تبدیل 4 واحد صنعتی استان سمنان به واحدهای دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۰۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: 4 واحد صنعتی و تولیدی مستعد فناور با حمایت شرکت شهرک‌ها صنعتی استان موفق به اخذ مجوز دانش بنیان در سال جاری شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: امسال 5 واحد صنعتی برای تبدیل شدن به شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی شد که تاکنون کار تبدیل 4 واحد انجام شده است.

وی بیان‌کرد: در حال حاضر 25 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان دانش‌بنیان هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: از این تعداد14 واحد دانش‌بنیان نوپا نوع 2 ، 8 واحد دانش‌بنیان تولیدی نوع 2 ، یک صنایع پیشرفته و 2 شرکت دانش‌بنیان نوپا نوع یک است.

وی به محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اشاره و تصریح کرد: این واحدها در زمینه سخت‌افزارهای یارانه‌ای، برق قدرت، مواد پیشرفته همچون کامپوزیت‌ها، فناوری‌های زیستی، تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی، فرآورده‌‌های دارویی و فناوری نانو‌ فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: اعطای تسهیلات ارزان قیمت واگذاری زمین به قیمت پایین معافیت‌های مالیاتی و خدمات‌رسانی ویژه از مهمترین مزایای تبدیل شدن کارخانه‌های صنعتی به شرکت‌های دانش بنیان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز