خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبر داد:

افزایش 122 درصدی واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۰۹۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان سمنان گفت: واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در ۹ ماه سال ۹۹ به سرمایه‌گذاران نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۲۲ درصدی داشت.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: ۱۳۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان‌برای طرح‌های مختلف صنعتی و تولیدی در این مدت به متقاضیان واگذار شد.

وی تصریح کرد: این میزان اراضی صنعتی استان سمنان در قالب ۲۵۸ فقره قرارداد به‌ متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار شده است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: تعداد قراردادهای واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۵۴ درصد و وسعت اراضی واگذار شده ۱۲۲ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی در ۹ ماه سال گذشته، ۱۶۷ فقره قرارداد واگذاری زمین به مساحت ۶۲ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان منعقد شد.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: ۱۱۳ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۱۸۳ فقره قرارداد تا پایان نیمه اول امسال به متقاضیان واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۶ هکتار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز