خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

حذف امضاهای طلایی در شهرک‌های صنعتی سمنان/ واگذاری اراضی الکترونیکی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۶۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به حاکم شدن شفافیت اطلاعات و سالم‌سازی و حذف امضاهای طلایی، گفت: واگذاری اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری گفت: در راستای شفاف‌سازی فرآیندها و تاکید دولت مردمی تمهیدات لازم در خصوص احصاء و الکترونیکی کردن واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام و از ابتدای امسال تمام این فرآیندها به صورت الکترونیکی در حال انجام است.
وی تاکید کرد: الکترونیکی شدن و حذف فرآیند کاغذی واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اقدامات مهم در راستای شفافیت، جمع‌آوری امضاهای طلایی و مبارزه با فساد و رانت در دولت مردمی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: تمام امور مرتبط با انتخاب قطعات زمین، بارگذاری مدارک و مجوزها، ارسال فرم محاسبه قیمت و واریز وجه به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح مراحل انتخاب و واگذاری قطعات زمین و شرایط مربوط به آن در قالب واریز وجه به صورت نقد و اقساط طبق جدول دستورالعمل ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان قرار می‌گیرد.

باقری بیان کرد: با توجه به‌ جدول دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان می‌توانند زمان و نحوه پرداخت وجه را با توجه به گزینه‌های موجود در سامانه تعیین نمایند.

وی ادامه داد: تمام متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://eservice.isipo.ir نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست خدمت مورد نظر اقدام و عملیات تخصیص زمین را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز