خبرگزاری کار ایران

خرید سرویس قابلمه از سایت تک ایران کالا

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۵۶۲

تجربه‌ خرید سرویس قابلمه به صورت اینترنتی، فقط و فقط از سایت تک ایران کالا لذت بخش خواهد بود! بله... این یک واقعیت است که امروزه بسیاری از خریدهای ریز و درشت به صورت آنلاین صورت می‌پذیرد و حتی برای خرید جهیزیه نیز می‌توانید سرویس قابلمه عروس را اینترنتی سفارش دهید. البته لازم است فروشگاهی را که از آن خرید می‌کنید و محصولات جدید را، به خوبی بشناسید تا با یک انتخاب درست، خریدی عالی داشته باشید.

از آنجا که قابلمه ظرفی مخصوص طبخ غذا است، می‌بایست به آن در خرید لوازم آشپزخانه اهمیت بالایی داده شود، کما اینکه شرکت‌های داخلی و خارجی نیز به همین منظور درصدد تولید بهترین جنس سرویس قابلمه ایرانی و خارجی هستند. بدون شک بهترین راهکار برای تجربه‌ی یک خرید سه سوته و دقیق، آن است که لوازم باکیفیت را از فروشگاهی معتبر همچون تک ایران کالا خرید کنید، می‌پرسید چگونه؟ ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا به پاسخ برسید.

آیا می‌دانید منظور از سرویس قابلمه چیست؟

طبیعی است که افرادی که به تازگی در حال خرید لوازم آشپزخانه هستند تا یک زندگی جدید را آغاز کنند، نیازمند اطلاعات دقیقی باشند تا بتوانند خریدهای خوبی را پشت سر بگذارند. قابلمه به عنوان یکی از کاربردی‌ترین لوازم آشپزخانه که عموما هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرد به صورت تک و یا به شکل سرویس به فروش می‌رسد. برای خرید سرویس قابلمه لازم است بدانید که یک سرویس متشکل از چند جزء است.

عموماً تولید کنندگان ایرانی و خارجی، سرویس قابلمه را با سه قابلمه و یک ماهی تابه تولید می‌نمایند؛ لازم به ذکر است که سه قابلمه مذکور دارای سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ به همراه درب می‌باشند. درب اکثریت قابلمه‌ها دارای سوپاپ بوده و از جنس پیرکس نشکن تولید می‌شود. البته ناگفته نماند که در زمان خرید سرویس قابلمه ممکن است با تعداد بیشتری نیز روبرو شوید. برخی از برندها به همراه موارد فوق یک ماهی تابه دو طرفه و یک سایز بزرگ‌تر قابلمه را نیز اضافه می‌کنند. همچنین تولیدکنندگان این سرویس‌های آشپزخانه را در انواع مختلفی تولید می‌کنند که در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد. به طور کلی می‌بایست در آشپزخانه‌ی هر خانم کدبانویی یک یا دو دست سرویس قابلمه باشد تا به راحتی بتواند مهمانان زیادی را پذیرایی کند.

بهترین انتخاب را برای خرید سرویس قابلمه داشته باشید!

در گذشته‌های دور قابلمه‌ها جنسی از مس، سفال و روی داشتند، اما رفته رفته با پیشرفت علم برندهای مختلف اقدام به تولید محصولات جدیدتری کردند که هیچ مضراتی برای بدن انسان نداشته باشد. بر اساس تحقیقات به عمل آمده قابلمه‌های از جنس روی برای پخت غذا مناسب نبوده و موجب آسیب رسیدن به سلامتی خواهند شد. بنابراین به وضوح روشن است که باید درباره جنس انواع سرویس قابلمه خارجی یا ایرانی اطلاعات دقیقی داشته باشید. برخی از بهترین انواع سرویس‌های قابلمه برای خرید شرح زیر می‌باشند:

خرید سرویس قابلمه از سایت تک ایران کالا

خرید سرویس قابلمه چدن

یکی از جدیدترین انواع قابلمه‌ها، سرویس‌های قابلمه چدنی هستند که با آلیاژ چدن تولید می‌شوند. این آلیاژ که متشکل از کربن، آهن و سیلسیم می‌باشد، در برابر حرارت کمی مقاوم‌تر بوده و دیر داغ خواهد شد، اما از آنجا که خواص بسیاری دارد، متخصصان حوزه آشپزی استفاده از آن را توصیه می‌کنند. سرویس‌ قابلمه چدن طول عمر بالایی دارد و دچار سایش نخواهد شد، به همین جهت اگر برای خرید مدل‌های چدنی را انتخاب کنید، به هیچ وجه پول خود را دور نریخته‌اید. ناگفته نماند که این نوع ظروف قابلیت استفاده درون فر و ماکروفر را نیز داشته و پس از پخت غذا، تنها با یک اسفنج نرم و مایع به آسانی تمیز و عاری از چربی خواهد شد.

خرید سرویس قابلمه گرانیتی

پس از قابلمه‌های تفلون و سرامیکی نوع جدیدی از قابلمه‌های نچسب طراحی و تولید شده که بی‌اندازه طرفدار پیدا کرده است. مدل‌های گرانیتی تقریبا انتخاب اول زوجین برای خرید سرویس قابلمه عروس محسوب می‌شوند؛ چراکه استفاده از آن مثل مدل‌های چدنی بسیار راحت است. قابلمه‌هایی که با عنوان گرانیتی فروخته می‌شوند، دارای لایه‌ای از گرانیت می‌باشند که با مقاومت بالایی که دارد خیلی دیر دچار آسیب خواهد شد. البته باید توجه داشته باشید که سرویس قابلمه گرانیتی نیز دارای درجه بندی است و اگر به دنبال بهترین کیفیت ممکن هستید، باید نمونه درجه یک سرویس را خریداری نمائید.

خرید سرویس قابلمه استیل

از دیگر گزینه‌های عالی برای خریدن سرویس قابلمه می‌توان به سرویس‌های استیل اشاره کرده که تمامی اجزاء حتی درب و دستگیره آن نیز از جنس استیل ساخته شده است. این نوع ظروف به سبب مزایای متعددی که دارند از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته‌اند. جالب است بدانید که قابلمه‌های استیل، پختی تمیز و راحت را به شما هدیه خواهند داد و به هیچ وجه طعم غذا در آن عوض نخواهد شد. همچنین خرید سرویس قابلمه استیل به سبب ظاهر زیبایی که دارند نیز بسیار پیشنهاد می‌شود؛ چراکه حتی زمانی که با آن در حال طبخ غذا هستید، از آشپزی لذت می‌برید.

خرید سرویس قابلمه از سایت تک ایران کالا

اگر برای خرید سرویس‌های قابلمه به جستجو بپردازید، ممکن است با انواع دیگری نیز روبرو شوید، اما اگر هدف شما خرید بهترین جنس و محصول است یکی از سه گزینه فوق را انتخاب کنید. غذایی که با عشق درون آشپزخانه می‌پزید، می‌بایست سلامتی و شادمانی و انرژی به خانواده هدیه کند؛ پس سرویس خود را با بهترین کیفیت ممکن خریداری کنید تا هرگز پشیمان نشوید.

قیمت سرویس قابلمه در چه رنجی قرار دارد؟

متاسفانه در عصر حاضر قیمت اکثریت لوازم خانه و آشپزخانه بسیار بالا رفته است که ناشی از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی خواهد بود، اما می‌توانید هزینه‌ها را مدیریت کنید. از میان قابلمه‌های چدنی، گرانیتی و استیل خرید مدل‌های استیل مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسد و مدل‌های چدنی قیمت بالاتری دارند. با این اوصاف روشن است که رنج سرویس‌های گرانیتی میان این دو گزینه قرار خواهد گرفت، اما مسئله‌ی مهم آن است که بدانید انتخاب شما هر کدام از گزینه‌های فوق باشد مقرون به صرفه است.

با توجه به مزیت‌هایی که با خریدن یکی از سرویس‌های قابلمه استیل، چدن یا گرانیت شامل حال شما خواهد شد، خرید آن بسیار پرفایده بوده و کاملاً هوشمندانه است. به عبارت ساده‌تر شما با یکبار پرداخت قیمت سرویس قابلمه می‌توانید تا مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. پس با هدف حفظ سلامت خود و خانواده یکی از محصولات باکیفیت را برای خرید انتخاب نمایید.

محصولات برندهای معتبر را خریداری کنید!

طبیعتاً به همان اندازه که در فروشگاه‌های لوازم خانگی نام برندهای خارجی به چشم می‌خورد، برندهای ایرانی نیز وجود خواهند داشت. برخی از برندهای ایرانی بسیار عالی عمل کرده و لوازمی با بالاترین درجه کیفیت ارائه کرده‌اند تا به بازار داخلی و خواست مشتریان خود احترام بگذارند. بنابراین شما مخیر هستید بین گزینه‌های خارجی و ایرانی بهترین آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. لازم است بدانید که حتی اگر از گران‌ترین سرویس قابلمه خارجی سرویس قابلمه بخرید، اما از آن خوب نگهداری نکنید ضرر خواهید کرد. بهتر است پس از خرید سرویس قابلمه به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • برای شستشوی سرویس‌های قابلمه از مواد اسیدی استفاده نکنید، تنها مقادیری مایع ظرفشویی کفایت می‌کند.
  • فقط و فقط با اسفنج نرم قابلمه را تمیز کرده و شستشو دهید، اسکاج‌های سیمی موجب آسیب دیدن ظروف خواهند شد.
  • بهتر است برای همزدن غذای داخل قابلمه از قاشق‌های چوبی یا لیستک‌ها استفاده کنید تا به جداره ظرف آسیب نرسد.

با توجه به توصیه‌های فوق، طول عمر ظروف بسیار بالا رفته و تا آخرین روز استفاده از آن لبخند رضایت به لب خواهید داشت. با نگهداری درست، لوازم اشپزخانه شما سالم‌تر خواهد ماند.

خرید سرویس قابلمه ارزان در فروشگاه تک ایران کالا

اگر به دنبال بهترین و مشهورترین فروشگاه لوازم خانگی آنلاین هستید، نام تک ایران کالا را جستجو کنید. در این فروشگاه کلیه‌ی محصولات با کمترین سود ممکن به فروش می‌رسند، به همین جهت سرویس‌های قابلمه ارزانی را به شما ارائه خواهند کرد تا از کیفیت و قیمت به یک اندازه لذت ببرید. تک ایران کالا که به صورت اختصاصی فقط و فقط در زمینه فروش انواع لوازم آشپزخانه فعالیت دارد، بهترین گزینه ممکن برای یک خرید لذت بخش خواهد بود. جالب است بدانید تیم تخصصی این مجموعه از سال 1397 آغاز به کار کرده‌اند و تا به امروز با ارائه محصول با کمترین سود توانستند به بهترین فروشگاه تبدیل شوند.

در این فروشگاه جدیدترین و خاص‌ترین لوازم خانه و آشپزخانه را در دسترس خواهید داشت و می‌توانید از خرید سرویس قابلمه در انواع مختلف لذت ببرید؛ چراکه این تیم اصالت کالاهای خود را ضمانت خواهند کرد. پس جای هیچگونه نگرانی برای خرید آنلاین از تک ایران کالا وجود ندارد.

آشنایی با سایت تک ایران کالا

لازم است بدانید که سایت تک ایران کالا دارای یک دسته‌بندی عالی می‌باشد تا با ورود به سایت و کلیک بر روی بخش مورد نظر خود به راحتی به لوازم مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید پیش از خرید سرویس قابلمه ایرانی یا خارجی از طریق واتس آپ مشاوره دریافت کنید تا خریدی رضایت بخش را تجربه نمائید. این سایت دارای نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز می‌باشد که اطمینان خاطر شما را دوچندان خواهد کرد. پس برای دسترسی آسان به محصولات این فروشگاه تنها کافی است روی لینک http://takirankala.com کلیک کنید. بدون شک تنها با یکبار خرید از این سایت، آن را به سایر دوستان خود نیز معرفی خواهید کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز