خبرگزاری کار ایران

هشت مدرسه برکت در مناطق محروم استان همدان در دست ساخت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۹۶

این مدارس جمعا شامل ۲۹ کلاس درس خواهد شد که اقدام به پذیرش دانش آموز در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه می‌کند.

ایلنا: بنیاد برکت ساخت هشت مدرسه را در مناطق روستایی و محروم استان همدان در دستور کار خود دارد تا شرایط اماکن آموزشی این استان را بهبود دهد.

به گزارش ایلنا، این مدارس جمعا شامل ۲۹ کلاس درس خواهد شد که اقدام به پذیرش دانش آموز در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه می‌کند.

روستاهای قرخلر، گل تپه، جامیشلو، اصله، دهپیاز، پیرانبار، نوار و آورزمان در استان همدان، محل ساخت مدارس بنیاد برکت است. اعتبار پیش بینی شده بنیاد برکت برای ساخت این مدارس ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است و مراحل ساخت مدارس مذکور بطور میانگین ۶۵ درصد پیشرفت نشان می‌دهد.

بنیاد برکت علاوه بر تحویل ۲۳۱ مدرسه با ۱۰۰۰ کلاس درس در نقاط مختلف و محروم کشور، در حال ساخت ۱۷۷ مدرسه در سایر روستا‌ها و مناطق محروم است تا امکان تحصیل در شرایط مناسب برای فرزندان مناطق محروم کشور فراهم شود.

این مدارس جدید شامل ۷۳۸ کلاس درس است که با ایمن‌ترین و بهترین استانداردهای اماکن آموزشی ساخته خواهد شد.

کل اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساخت ۴۰۸ مدرسه در کل کشور بیش از ۹۸۷ میلیارد ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز