خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گوی ایلنا با مدیرکل مدارس غیردولتی؛

نحوه تعیین نرخ شهریه کلاس‌های تابستانی مدارس اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۶۶۷

مدیرکل مدارس غیردولتی از تعیین فرمول شهریه کلاس‌های تابستانی مدارس خبر داد.

مجتبی ذینی وند مدیرکل مدارس غیر دولتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره فعالیت‌های تابستانی مدارس غیردولتی در ایام تابستان گفت: تمامی مدارس در ارتباط با فعالیت‌های تابستان خود باید بر مبنای یک فرمول مشخص که تعیین و ابلاغ شده، عمل کنند.

وی ادامه داد: در این فرمول ساعات و میزان شهریه‌ای که باید از خانواده‌ها اخذ شود، اعلام شده و بر مبنای ساعات مصوبی که آموزش و پرورش اعلام کرده و ساعاتی که مدارس پیشنهاد داده‌اند، تنظیم شده است.

مدیر کل مدارس غیردولتی با تاکید بر اینکه فرمول اعلام شده و میزان شهریه‌ای که مدارس باید از اولیا اخذ کنند؛ باید در معرض دید آن‌ها قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: به طور مثال دانش آموز مدرسه‌ای که شهریه‌اش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، آن مدرسه نمی‌تواند؛ بیشتر از ۴۵۰ هزار تومان بابت هزینه‌های کلاس‌های تابستانی از اولیا دریافت کند.

وی در ادامه تاکید کرد: مساله مهم دیگر این است که مدارس در دوره‌های تابستانی حق ندارند کتاب سال آینده را تدریس کنند و باید به تقویت بنیه علمی دانش آموزان اختصاص داده شود. همچنین مدارس اجازه ندارند؛ اولیا را مجبور به ثبت نام دانش آموزان کنند و این موضوع کاملا اختیاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز