خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران:

بازنشستگی، آغاز فرهیختگی، بالندگی و تکامل انسان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۷۳

اگر پویایی جوانان با اندوخته های بازنشستگان تلفیق شود، منشاء تحولی بزرگ در جامعه خواهد بود. / امروز ارزش افزوده ذهنی و فکری با ارزش تراز سایر منابع می باشد و بایسته است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: تکریم بازنشستگان، پاسداشت تجربه در سایهٔ درایت و دوراندیشی انسان‌های شایسته‌ای است که خدمات ارزشمندی به جامعه ارایه می‌نمایند.

به گزارش ایلنا از ساری، علی شادمان در جمع بازنشستگان فرمانداری ساری با اشاره به اینکه نیروی انسانی، بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین دارایی و سرمایه هر سازمان محسوب می‌شود، عنوان کرد: امروز ارزش افزوده ذهنی و فکری با ارزش تراز سایر منابع می‌باشد و بایسته است از این توانمندی در راستای توسعه استان بهره گیری مطلوب شود.

شادمان با بیان اینکه بازنشستگی، آغاز فرهیختگی، بالندگی و تکامل انسان و سرآغاز بهره وری از تجارب سودمند آنان به عنوان چراغ راه آیندگان است، بیان داشت: تکریم بازنشستگان، پاسداشت تجربه در سایهٔ درایت و دوراندیشی انسانهای شایسته‌ای است که خدمات ارزشمندی به جامعه ارایه می‌نمایند.

وی افزود: اگر پویایی جوانان با اندوخته‌های بازنشستگان تلفیق شود، منشاء تحولی بزرگ در جامعه خواهد بود و به عبارت دیگر تجربه آنان اگر با توانایی و استعدادهای جوانان بحرکت در آید، همانند دو بال قوی، سعادت و خوشبختی جامعه را به ارمغان می‌آورد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، خاطر نشان کرد: بالا رفتن سن، اطلاعات را در ضمیر انسان افزایش می‌دهد و استعداد و توانایی آدمی را در چنین سنی در حد اعلای عقلانی تجلی می‌بخشد و نتیجه بهره‌مندی از آن، انجام کارهای بزرگ و مسوولیت‌های سنگین را به بار می‌نشاند.

شادمان جامعه سعادتمند و سرزنده و خوشبخت را جامعه‌ای دانست که هم حرمت بزرگان را نگه دارد و هم به احساسات پاک و شخصیت والای جوانان احترام بگذارد و یاد آور گشت: جوانان عزیز باید از این منابع و گوهرهای گرانب‌ها استفاده کنند تا آموخته را دوباره نیاموزند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان ضرورت توجه به مسایل بازنشستگان، تصریح کرد: در این زمینه دستور مولای متقیان علی(علیه السلام) به پرداخت مستمری مرد نصرانی(که توان مالی خویش را از دست داده بود) از بیت المال، باید برای همه ما الگو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز