خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

کشف محصولات تقلبی کود شیمیایی در گشت سیار تعزیرات قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۵۲۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از کشف محصولات تقلبی یک شرکت کود شیمیایی پس از پیگیری‌های گشت مشترک سیار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  هوشنگ محمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط گشت تعزیرات گفت: در مورخ ۱۸ آذر پنجشنبه دو اکیپ گشت سیار تعزیرات جهت بازرسی از کارخانه کود شیمیایی برگزار شد که در عمل با یک شرکت توقیفی روبرو شدیم که توسط یک بانک توقیف شده بود و به قرارداد دو سال بود که تعطیل شده بود تولیدی نداشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: بررسی و تحقیقات ظرف ۲۴ ساعت صورت گرفت و کارگاه اصلی که اقدام به تولید برند شرکت تعطیل شده و فروش محصولات تقلبی می‌کرد در گشت سیار دیگری با حضور نمایندگان صمت، جهاد کشاورزی و پلیس امنیت اقتصادی کشف شد؛ البته واحد تولیدی مدعی بود که هیچ اقدام غیرقانونی نمی‌کند و تنها به علت جابجایی کارخانه برخی محصولات با برندهای سابق و جدید را  به فروش می‌رساند.

وی عنوان کرد:  این واحد تا روشن شدن ابعاد پرونده پلمب شد تا رسیدگی‌های لازم و سیر مقررات قانونی برای تعزیرات حکومتی پس از آن اقدام شود، لازم به ذکر است محصولات این کارخانه در استان‌های دیگر نیز به فروش می‌رسد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: در آستانه شب یلدا و و ماه‌های آخر سال از تمامی واحدهای صنفی، تولیدکنندگان و واحدهای عرضه کالا خواهشمند است  با  رعایت انصاف و قانون به ثبات بازار کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز