خبرگزاری کار ایران

استقبال عکاسان از نخستین جشنواره عکس خراسانگرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۵۳۲

مدیر اجرایی نخستین جشنواره عکس خراسانگرد با اشاره به ارسال عکس به دبیرخانه این جشنواره از استقبال عکاسان و هنرمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سعید برزگر افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ قطعه عکس توسط عکاسان حرفه‌ای، دانشجویان رشته‌های هنر، گرافیک، معماری، راهنمایان گردشگری، فعالان فضای مجازی و سایر علاقه‌مندان به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی با بیان این‌که این عکاسانی از ۱۰ استان کشور و به ویژه شهرهای خراسان رضوی عکس ارسال کرده‌اند، ادامه داد: عکس‌های دریافت شده بیشتر با موضوع گردشگری کشاورزی، ورزشی، فرهنگی و هنری است.

برزگر تصریح کرد: نخستین جشنواره عکس خراسانگرد با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری کمتر شناخته شده این استان برنامه‌ربزی و اجرا شده است و علاقمندان تا پایان‌ماه سال جاری فرصت دارند عکس‌های خود را به شماره ۰۹۳۶۴۹۰۸۸۵۰ از طریق واتساپ ارسال کنند.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره عکس خراسانگرد اظهار کرد: در مرحله نخست تعداد ۵۰ قطعه عکس از مجموع عکس‌های ارسالی برای رای‌گیری مردمی در پیج اینستاگرامی خراسان گرد بارگذاری می‌شود.

رئیس گروه بازاریابی و توسعه گردشگری معاونت گردشگری افزود: دهم آذر ماه سال‌جاری پس از اعلام داوری توسط گروه داوران و اعلام برندگان، طی مراسمی و با برگزاری یک نمایشگاه عکس از تصاویر منتخب ارسالی جوایز به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز