خبرگزاری کار ایران

26 برگزیده جشنواره شهید رجایی در قزوین معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۹۱۴

پس از ارزیابی‌های صورت گرفته در جشنواره شهید رجایی 26 دستگاه برتر استان قزوین معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین استانی و برگزیدگان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

114 دستگاه اجرایی استان و همچنین سه دستگاه ملی در این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت 26 مورد به عنوان برگزیده انتخاب شدند که از مدیران آن‌ها تجلیل شد.

در بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شرکت آب و فاضلاب، اداره کل اقتصاد و دارایی، دامپزشکی، گمرک و استاندارد به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، در بخش تولیدی و خدماتی، امور مالیاتی، زیربنایی و توسعه زیرساخت، شرکت آب منطقه‌ای، در بخش عمومی و قضائی، اداره ثبت احوال و در بخش سلامت و رفاه اجتناعی انتقال خون به عنوان دستگاه‌های برتر شناخته شدند.

در شاخص‌های استانی نیز دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، کمیته امداد، بیمه سلامت، ثبت اسناد و املاک، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان دستگاه‌های منتخب شناخته شدند.

تاکستان در بخش شهرداری‌ها و فرمانداری، رودبار الموت شرقی در قسمت بخشداری و رودبار الموت شرقی در بخش دهیاری موفق شدند به عنوان دستگاه برتر شناخته شوند.

بانک ملت نیز در بخش بانک‌ها و بیمه‌ها به عنوان برتر شناخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز