خبرگزاری کار ایران

‍ قتل خواهر و برادر در شهرستان صحنه / علت دعوا،تقسیم ارث بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۷۴۳

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از به قتل رسیدن مرد و زن جوانی در شهرستان صحنه به دست برادر بزرگتر خود به خاطر اختلافات خانگی و تقسیم ارث خبر داد و گفت: دستگیری قاتل با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: صبح روز گذشته (18 تیر) یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی محلات شهرستان به پلیس گزارش و مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که مردی 47 ساله به علت اختلافات خانوادگی بوسیله اسلحه کلت به اعضای خانواده‌اش حمله ور و به سوی برادر 30 ساله، خواهر 35 ساله و خواهر زاده 8 ساله اش شلیک کرده است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: بر اثر این تیراندازی خواهر و برادر فرد مهاجم به قتل می رسند و خواهرزاده 8 ساله نیز از ناحیه سر مصدوم و در مراکز درمانی تحت مراقب و درمان قرار دارد. 

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این جنایت هولناک به خاطر اختلافات خانوادگی و به خاطر تقسیم ارث رخ داده است.

وی در پایان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه دلخراش، گفت: تلاش پلیس برای دستگیری قاتل متواری ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز