خبرگزاری کار ایران

مجتمع سینمایی فرهنگی نیمه کاره میناب دوباره احداث خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۷۰۲

مجتمع سینمایی فرهنگی نیمه کاره میناب با کمک بخش خصوصی، شهرداری و شورای شهر میناب از بلاتکلیفی نجات می یابد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ساخت مجتمع فرهنگی شهرستان میناب از نیمه دوم سال 1394 آغاز شد و اتمام آن می توانست تا حدود زیادی  مشکلات حال حاضر این شهرستان را مرتفع کند، زیربنای این مجتمع  یک هزارو 643 متر مربع و شامل سالن نمایش با گنجایش500 نفر، پلاتو با گنجایش 100نفر، سالن آمفی تئاتر با گنجایش 500 نفر، نگارخانه و کلاس های آموزشی است، متاسفانه روند اجرایی این پروژه تا سال 1396 به درازا کشید و سپس متوقف شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر میناب گفت: جایگاه فرهنگ و هنر میناب بسیار بالاست که در سال گذشته در حال جمع آوری تصاویر مفتخر فرهنگی هرمزگان، از هر سه رشته شاهد یک مینابی بودیم که این نشان از نقش فرهنگ و هنر میناب است.

رضا کمالی زرکانی در حاشیه این نشست عنوان کرد: همانطور که برای زندگی نیاز به امکان پذیری هایی است و یکی از این امکان پذیری ها آب و یا یک موجود زنده برای رشد نیاز  اکسیژن ،کربن و...دارد همه اینها یک امکان پذیری است  که بستر همه امکان پذیری ها فرهنگ است.

کمالی افزود: اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی به عنوان متولی طرح و برنامه ریزی و تصویب چنین پروژه هایی تمام تلاش خود را به کار گرفته، بودجه فرهنگی مطلوب برای میناب درنظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: چنین پروژه هایی به صورت مشترک و اداره مسکن و شهرسازی ساخت آن را برعهده دارد که با کمک بخش خصوصی، شهرداری و شورای شهر میناب محقق خواهد شد.

وی از یک پلاتو موقتی در میناب خبرداد و گفت: با همکاری جهاد کشاورزی و اداره فرهنگ و ارشاد یک سوله که می‌تواند یک پلاتو موقتی برای پیشبرد آثار هنرمندان باشد در نظر گرفته می شود که این تجربه موفق را در جزیره هرمز نیز شاهد بودیم.

حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان میناب ادامه داد:  این مجتمع فرهنگی یکی از اولویت‌ها ما بود که از دو محل تملک دارایی ها و اعتبارات متوازن تامین اعتبار شده که برای احداث این پروژه ۶میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز