خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد؛

لحاظ کردن مصرف بهینه آب در ششمین برنامه راهبردی اصفهان/ آب مطالبه جدی مردم اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۴۲۱

استاندار اصفهان گفت: امیدواریم در ششمین برنامه راهبردی اصفهان مصرف بهینه آب در زمینه توسعه فضای سبز دیده شده باشد تا در شرایط بی آبی امسال فضای سبز را حفظ و فرهنگ مصرف بهینه را بار دیگر احصا کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در خصوص ششمین برنامه راهبردی اصفهان اظهار داشت: با انسجام و وفاق شورای شهر و شهرداری با ارگان‌ها، سازمان‌ها و بخش خصوصی و دولتی خدمات خوبی طی چهار سال گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: داشتن برنامه برای کارها حایز اهمیت است ولو اینکه برنامه ایراد و خطاهایی داشته باشد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم ششمین برنامه راهبردی اصفهان در سایت شهرداری و در معرض دید عموم قرار بگیرد و اجازه دهیم مردم این برنامه را نقد کنند تا آسیب‌های احتمالی آن برطرف شود.

رضایی افزود: در هر برنامه یک اهداف بلندمدت و نقد پذیری‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود آسیب‌های آن از بین برود.

وی یکی از مطالبات جدی مردم استان را مسأله آب دانست و بیان کرد: امیدواریم در ششمین برنامه راهبردی اصفهان مصرف بهینه آب در زمینه توسعه فضای سبز دیده شده باشد تا در شرایط بی آبی امسال فضای سبز را حفظ و فرهنگ مصرف بهینه را بار دیگر احصا کنیم.

استاندار اصفهان گفت: در ششمین برنامه راهبردی اصفهان به مشارکت و فهم عمومی توجه شده و استفاده از خرد جمعی از ویژگی‌های مهم انست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز