خبرگزاری کار ایران

طرح توزیع مرغ با استفاده از زیرساخت پست در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۵۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از اجرایی شدن طرح توزیع مرغ با استفاده از زیرساخت پست از امشب به صورت آزمایشی در سطح استان و از شنبه به صورت رسمی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، معاون دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست طرح نظارت بر روند توزیع گوشت مرغ با زیرساخت پست جمهوری اسلامی افزود: این طرح از  ۱۱ تیرماه سال جاری باید در کل کشور گسترش یابد.

حمید محله‌ای اظهار کرد: محموله هایی که از کشتارگاه به مقصد خرده فروشی،عمده فروشی، قطعه بندیها و رستوران ها صادر می شود باید با زیرساخت پست بارکد نصب کنند و این بارکد در مقصد بازخوانی و توسط تحویل گیرنده دریافت شود.

وی ادامه داد: این تایید به صورت سیستمی از شرکت پست به سامانه جامع تجارت وزارت صمت انتقال می یابد و به این ترتیب می‌توانیم حلقه نهایی پس از کشتارگاه را رصد کنیم و تحویل دهنده و تحویل گیرنده را در سامانه مستندسازی کنیم.

محله ای تصریح کرد: در این طرح از زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری از جمله سامانه جامع تجارت و زیرساخت شرکت ملی پست برای مرسولات پستی استفاده می کنیم و زیرساخت جدیدی به آن ایجاد نمی شود.

وی با بیان اینکه تمامی کشتارگاه‌های استان هرمزگان موظفند میزان کشتار را در سامانه صمت درج کنند،عنوان کرد: بر این اساس کشتار و فروش، باید هم کلیه سطح ها اعم از عمده فروشی تا خرده فروشی در سامانه جامع تجارت ثبت نام شده باشند.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طرح توزیع مرغ با استفاده از زیرساخت پست از امشب در هرمزگان با همکاری دستگاه های متولی آغاز می شود.

خلیل قاسمی ادامه داد: در این شرایط حساس باید محکم و با اقتدار با همکاری نهادهای نظارتی و قضایی بر تولید و توزیع گوشت مرغ نظارت کنیم تا مردم با کمبودی مواجه نشوند.

وی عنوان کرد: نظارت بر تولید و توزیع مرغ یک‌ مسیر و یک روند است که باید تمامی آن را به درستی دنبال کنیم و هیچ بخشی بدون نظارت نماند؛ در این صورت در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه خواهیم رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: هدف  ما حمایت از تولید و تولیدکننده است و نظارت های سازمان در راستای حمایت از تولید و  تولیدکنندگان و برخورد با افرادی است که ممکن است با تخلف احتمالی کارشکنی و فرصت طلبی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز