خبرگزاری کار ایران

همتی خبر داد:

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۵۳۲

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان(ضیافت) با حضور استاندار هرمزگان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از روسای دستگاه های اجرایی مرتبط در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نقش بازرسی و نظارت را یکی از موضوعات مهم دانست و عنوان کرد: بازرسی ها باید به صورت مستمر و منظم مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار هرمزگان بازاریان را مومن خواند و گفت: بازاریان ما خودشان مسئول بازرسی ها و نظارت ها هستند و جا دارد از حضور بازاریان که همیشه در فراز و نشیب ها در کنار ما بودند، تقدیر و تشکر کنم.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: با برنامه ریزی هایی که انجام شده، امروز شاهد آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هستیم و جا دارد از بازرسان این سازمان هم در برقراری ثبات قیمتها و بازرسی های بموقع تقدیر و تشکر نمایم.

همتی گفت: اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان عزیز از جمله  گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن و شکر توزیع می گردد و شهروندان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: این طرح از 30 فروردین ماه 99 آغاز وتا 3خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی تعداد بازرسان این طرح را 100 نفر اعلام کرد و افزود: برای دسترسی عموم مردم، چهار کانکس در سطح شهر بندرعباس و در شهرستانهای میناب و بندرلنگه هر کدام یک کانکس مستقر شدند که شهروندان می توانند برای ثبت شکایت خود نیز از این طریق بجز سامانه 124 اقدام نمایند.

خلیل قاسمی عنوان کرد: ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی را از اقدامات این طرح دانست.

وی دیگر اقدامات بازرسی را رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی، اتخاذ تهمیدات لازم به منظور هم افزایی و همکاری مؤثر با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط در سطح استان در راستای وحدت رویه اعلام کرد.

قاسمی با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح گفت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان افزود: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان نیز همزمان با اجرای این طرح شبانه روزی فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز