خبرگزاری کار ایران

صفی‌خانی مطرح کرد:

پرداخت 30 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۶۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امسال 30 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، محمدرضا صفی‌خانی در جلسه کارگروه استانی هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح‌های بسیج سازندگی لرستان افزود: اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف استان صورت گرفته و به هدف‌گذاری‌های بیشتری رسیده ایم.

وی اظهار داشت: ۹۷ درصد از اعتبارات تخصیص داده شده امسال برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

صفی‌خانی تعامل بین تمام دستگاه‌های اجرایی و سپاه را یکی از اهداف‌ طرح اقتصادی مقاومتی دانست و اظهار داشت: وقتی سپاه دست خالی اقدام به اجرای هزار و ۶۰۰ طرح مشکل و حتی غیرممکن می‌کند باید به آن دلگرمی داد.

وی بیان داشت: امسال 30 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان در نظر گرفته شد، که عمده آن به طرح‌های تولیدی پرداخت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه تمام طرح‌ها قبل از اعطای اعتبار بازرسی شده و در بحث اقتصادی هیچ کمک ویژه‌ای به این طرح‌ها نشده و تنها منابع داخلی بانک ها را به سمت آنها هدایت کرده‌ایم، گفت: باید بین دستگاه‌های مختلف استان برای اجرای طرح‌های تولیدی تعامل وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز