خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مطرح کرد؛

توجه ویژه مدیریت شهری مشهد به ورزش جانبازان و معلولان/ تقدیر از مدال‌آوران مشهدی بازی‌های المپیک ناشنوایان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۹۲۶

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورا و شهرداری مشهد در دوره ششم نگاه ویژه‌ای به ورزش حوزه جانبازان و افراد دارای معلولیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید حسین علوی‌مقدم در مراسم تقدیر شهردار از مدال‌آوران مشهدی بازی‌های المپیک ناشنوایان که با حضور رئیس فدراسیون ناشنوایان ایران برگزار شد، افزود: یکی از دغدغه‌های ما در دوره ششم شورای شهر و مدیریت شهری نظام‌‌مند کردن حوزه ورزش بود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان تشکیل شد و از همان روز اول فعالیت، هدفمان این بود کاری انجام دهیم که سال‌ها به آن پرداخته نشده بود و آن نگاه ویژه به ورزش جانبازان و افراد دارای معلولیت بود.

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: خوشبختانه طی یک سال گذشته با توجه ویژه شهردار و کمیسیون اقدامات خوبی در حوزه ورزش جانبازان و افراد دارای معلولیت ازجمله ناشنوایان انجام‌شده است.

علوی مقدم ادامه داد: این نگاه و دغدغه در سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز وجود دارد اما عرصه ورزش بسیار گسترده است و دراین میان ورزش جانبازان و افراد دارای معلولیت مظلوم واقع‌شده است درحالی‌که سال‌هاست ورزشکاران قهرمان جانباز و دارای معلولیت با کسب مدال، پرچم پرافتخار کشورمان را برافراشته کرده‌اند لذا مدیریت شهری در دوره ششم نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته و خواهد داشت.

وی افزود: حمایت از ورزش جانبازان و افراد دارای معلولیت ازجمله ناشنوایان مشهدی در سال دوم شورا نیز ادامه‌دار خواهد بود و امیدواریم بتوانیم قدم‌های مناسبی را دراین مسیر برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز