خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد:

آماده‌باش نیروهای خدمات شهری مشهد در پی هشدار هواشناسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۱۸۳

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده‌باش نیروهای خدمات شهری در پی تغییرات جوی پیش رو و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به صدور اطلاعیه سطح نارنجی اداره کل هواشناسی و اعلام هشدار درباره وقوع بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و آبگرفتگی، طی امروز و فردا   ۶ هزار نفر از نیروهای خدمات شهری به همراه ۶۰ دستگاه تانکر، ۱۲ دستگاه پمپ خودمکش و۱۰۱ دستگاه پمپ سیار به حالت آماده باش در سطح مناطق مستقر شده است.

وی افزود: علاوه بر این، ۴ دستگاه لودر، ۴ دستگاه بالابر و ۴ دستگاه کمپرسی نیز به حالت آماده باش در سطح مناطق ۱۳ گانه مستقر شده اند.

نجفی با بیان اینکه ۶۰۰ نیروی آتش نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در ۵۴ ایستگاه آتش نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده باشه کامل هستند، تاکید کرد: این افراد و تجهیزات در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات آسمانی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری که از ظهر امروز آغاز شده تا عصر فردا ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز