خبرگزاری کار ایران

مهندس مجید پوراقدم سفیدی:

بالاترین کیفیت فیزیکی و مکانیکی کاربری و یخچال در شرکت تجارت جهانی صنایع فلزی شادمهر / خریداری شرکت نانوک با هدف هم‌افزایی و تنوع بخشی به محصولات انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۹۱

مهندس مجید پوراقدم سفیدی، مدیرعامل شرکت تجارت جهانی صنایع فلزی شادمهر گفت: شرکت شادمهر از بدو تاسیس سازنده انواع یخچال‌های ماشینی، سردخانه‌های ثابت و متحرک، چیلر و انواع سیستم‌های برودتی و ساخت انواع کانتین‌های فلزی (چادری، باری چوبی، باری فلزی، مشبک و...) بوده است. شرکت شادمهر همچنین دارای مجوزهای راهبر، صنعت و معدن، پروانه فعالیت تولیدی، ایزوهای HSE، IMS،ISO 45001 ، ISO 14001 و ISO 9001 است.

مهندس مجید پوراقدم سفیدی با اشاره به خرید 100 درصد سهام شرکت یخچالسازی نانوک توسط شرکت تجارت جهانی صنایع فلزی شادمهر اظهار داشت: این اقدام در راستای هم‌افزایی و توسعه گروه شادمهر صورت گرفت و از این پس یخچالسازی نانوک، شرکت زیرمجموعه شرکت تجارت جهانی صنایع فلزی شادمهر است.

پوراقدم تاکید کرد: این اقدام در راستای توسعه بازار و تنوع بخشی به محصولات و خدمات شرکت شادمهر در ساخت انواع کاربری و همچنین یخچال‌های ثابت و متحرک، صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت تجارت جهانی صنایع فلزی شادمهر افزود: شرکت شادمهر از بدو تاسیس سازنده انواع یخچال‌های ماشینی، سردخانه‌های ثابت و متحرک، چیلر و انواع سیستم‌های برودتی و ساخت انواع کانتین‌های فلزی (چادری، باری چوبی، باری فلزی، مشبک و...) بوده است. شرکت شادمهر همچنین دارای مجوزهای راهبر، صنعت و معدن، پروانه فعالیت تولیدی، ایزوهای HSE، IMS،ISO 45001 ، ISO 14001 و ISO 9001 است.

وی در پایان گفت: نتیجه محصولات، کالاها و خدمات شرکت شادمهر از بالاترین کیفیت فیزیکی و مکانیکی برخوردار است. از دیگر مزیت‌های شرکت شادمهر این است که ما در سراسر کشور و در شهرهای بزرگ ایران، دارای نمایندگی‌های حرفه‌ای هستیم. همچنین شرکت شادمهر، محصولات و خدمات خود را در را در چارچوب قانون، طبق خواست مشتری (سفارشی‌سازی)، تولید می‌کند و از آنجا که کلیه کاربری‌ها در شرکت، طراحی و ساخته می‌شود قابلیت تغییر ابعاد طبق خواست مشتری را دارا هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز