خبرگزاری کار ایران

اتصال امن به اینترنت بانک و موبایل بانک در خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۱۸۳

اتصال امن به اینترنت بانک و موبایل بانک در خارج از کشور یکی از دغدغه‌های اصلی مهاجران است. در واقع اگر به‌صورت موقتی یا دائمی به خارج از کشور سفر کرده‌اید، شاید نیاز به دسترسی به اینترنت بانک در کشور ایران را داشته باشید که در این زمان چالش‌هایی برایتان به وجود می‌آید.

نه‌تنها کشور ایران بلکه سایر کشور‌ها به‌دلیل حملات هکر‌ها و مشکلات دیگر محدودیت‌های جغرافیایی برای برخی وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها مثل اینترنت بانک‌ها در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین اگر ساکن ایران نباشید، در دسترسی به این منابع دچار مشکلاتی خواهید شد.

پیشنهاد می‌دهیم که چنانچه به خارج از کشور سفر کرده‌اید، بدون آموزش از اینترنت بانک ایرانی استفاده نکنید؛ در غیر این صورت امکان مسدود‌شدن حسابتان و بروز مشکلات فراوان دیگر وجود دارد. کارشناسان بهترین راه برای رفع این مشکل را خرید وی پی ان ایران اینترنت بانک توسعه تعاون در خارج از کشور می دانند، اما چرا؟

اتصال امن به اینترنت بانک و موبایل بانک در خارج از کشور

آیا امکان اتصال به بانک از خارج از کشور وجود دارد؟

در پاسخی کوتاه به این سؤال باید بگوییم که بله، این امکان وجود دارد؛ البته برای بهره‌مندی از این خدمات شما باید برخی مراحل خاص را بگذرانید تا مشکلی در دسترسی برایتان به وجود نیاید. در واقع سیستم بانکداری ایران به‌دلیل مشکلاتی از جمله حمله هکر‌ها به بانک‌ها فقط اجازه ورودی کاربرانی با IP ایرانی را به اینترنت بانک‌ها می‌دهد؛ بنابراین اگر شما با IP غیر ایرانی وارد این وب‌سایت‌ها شوید، سیستم ورودتان را ممنوع خواهد کرد.

شما باید برای استفاده از خدمات بانکی در کشور‌های خارجی حتماً IP ایرانی تهیه کنید. این IP به برنامه‌ها اثبات می‌کند که شما به‌عنوان یک کاربر ایرانی در حال ورود به حساب کاربری‌تان هستید، بنابراین مشکلی در دسترسی برایتان به وجود نخواهد آورد. در واقع تشخیص اینکه شما به‌عنوان یک کاربر ایرانی قصد ورود به اینترنت بانک را دارید یا خیر برای سیستم بانکداری دشوار است، به‌همین دلیل IP در این زمینه نقشی اساسی را بازی می‌کند.

معرفی IP ایرانی برای اتصال امن به اینترنت بانک در خارج از کشور

تمام افراد فعال در دنیای اینترنت از IP بهره‌مند هستند. در واقع IP به‌عنوان یک‌شناسه منحصر‌به‌فرد برای هر کسی عمل می‌کند و مانند کد ملی او در دنیای اینترنت است. سیستم‌های آنلاین از طریق این شناسه می‌توانند محدوده جغرافیایی شما و اطلاعات لازم درباره نحوه ورودتان به سایت یا اینترنت بانک را متوجه شوند.

آی پی‌ها در کشور‌های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و هر کشوری بر اساس جغرافیای خود یک شناسه عددی مخصوص دارد؛ بنابراین اگر ساکن کشور ایران باشید، به شما یک شناسه عددی ایرانی اختصاص داده می‌شود که به معنی اتصال شما به اینترنت از کشور ایران است.

با تلاش شما برای ورود به‌برخی از وب‌سایت‌های ایرانی خاص مثل اینترنت بانک توسعه تعاون در خارج از کشور، سیستم آنلاین ابتدا شناسه شما را بررسی می‌کند و سپس در صورتی که این شناسه ایرانی نباشد، اجازه ورودتان را نخواهد داد. با این ویژگی اگر مثلاً به کشور کانادا سفر کرده باشید، برخی وب‌سایت‌های ایرانی شما را در دسترسی به اطلاعاتشان محدود خواهند کرد.

محتوای آنلاین این روز‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، به حدی که حتی میلیون‌ها دلار فقط از طریق اینترنت جا‌به‌جا می‌شود. این مسأله باعث‌شده تا سیستم‌های آنلاین به‌دنبال راه چاره‌ای مناسب باشند که خوشبختانه محدودکردن آی پی‌ها این امکان را برایشان به وجود می‌آورد.

اتصال امن به اینترنت بانک و موبایل بانک در خارج از کشور

چگونه برای اتصال به اینترنت بانک در خارج از کشور IP ایران تهیه کنیم؟

برای تهیه IP ایران به‌منظور اتصال به اینترنت بانک در خارج از کشور باید آن را از سیستم‌های ارائه‌دهنده‌اش در بستر اینترنت تهیه کنید. خوشبختانه وب‌سایت‌های زیادی در حال فعالیت هستند که VPN ایرانی را با قیمتی مقطوع در اختیارتان می‌گذارند. این VPN‌ها از جمله اساسی‌ترین ملزومات برای کسانی‌اند که به تازگی به خارج از کشور سفر کرده‌اند. شما می‌توانید با این VPN‌ها به راحتی شناسه عددی خود را در هر کشوری به آی پی ایران تغییر دهید و اتصالی بدون مشکل به بانک‌های ایرانی داشته باشید.

برخی افراد ترجیح می‌دهند که از سیستم‌های پروکسی به جای وی پی ان استفاده کنند که متأسفانه این‌روش خیلی امن نیست و مشکلات زیادی برای کاربران به وجود می‌آورد. شما با تهیه VPN مطمئن هستید که در هر صورتی آی پی ایران شما ثابت می‌ماند و تغییری نمی‌کند، اما این اطمینان در مورد پروکسی‌ها وجود ندارد و شاید مشکلات امنیتی زیادی را برایتان به وجود بیاورند.

با خرید وی پی ان ایران مهم نیست که قصد دسترسی به کدام سایت ایرانی یا اینترنت بانک را دارید، این سیستم اجازه ورودتان به تمام این منابع را خواهد داد. مثلاً چه قصد ورود به اینترنت بانک ملی در خارج از کشور را داشته باشید یا چه اپلیکیشن‌های بانک‌های دیگر، با خرید وی پی ان ایران به راحتی این امکان برایتان میسر می‌شود.

شما با خرید وی پی ان ایران مزیت‌های دیگری نیز برای خود به ارمغان می‌آورید. مثلاً به بسیاری از وب‌سایت‌های فیلم و سریال ایرانی، وب سایت‌های خبری، منابع سرگرمی و ... دسترسی خواهید داشت؛ بنابراین اگر می‌خواهید با وجود زندگی در خارج از کشور محدودیتی در استفاده از محتوا‌های وب فارسی نداشته باشید، قبل از مهاجرتتان به فکر تهیه وی پی ان باشید.

اتصال امن به اینترنت بانک و موبایل بانک در خارج از کشور

جمع بندی

با خرید وی پی ان ایران بیشتر مشکلات اتصالتان برطرف می‌شود، بانک‌ها محدودیتی برایتان به وجود نمی‌آورند و با خیال راحت می‌توانید تا مدت‌ها از منابع ایرانی موردنظرتان استفاده کنید. وی پی ان‌ها این روز‌ها به‌قدری برای کاربران خارج از ایران محبوبیت پیدا کرده‌اند که حتی از آن برای دسترسی به منابع دیگر به غیر از اینترنت بانک یا موبایل بانک نیز استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به کارشناس‌های عرضه‌کننده این ابزار‌های اینترنتی با کارآیی آنها بیشتر آشنا شوید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز