خبرگزاری کار ایران

کرم شیرالاغ وکالی عمده

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۰۹۲

 

سلام دوستان عزیز امروز درباره کرم شیرالاغ وکالی عمده  صحبت کنیم چگونه بخریم؟ این کرم وکالی هیچ گونه عوارضی برای پوست ندارد و باعث آبرسانی و روشن و شفافیت پوست که کاملا واقعی هست و جنبه درمانی هم داره هر دو رنگ هیچ تفاوتی باهم ندارند و در دو رنگ قرمز و آبی هستند. و هردو سفید کننده و آبرسان پوست و روشن کننده میباشد فروشگاه ما پخش محصولات ارایشی در شیراز هست ارسال به سراسر کشور هم داریم شماره 09031005468 انجام بدین.

 کرم شیرالاغ وکالی عمده اصل

کرم آبرسان شیر الاغ سفیدکننده

حاوی عصاره شیر الاغ یا همون خر یک بازسازی کننده طبیعی است که روند پیری پوست را کند می‌کند و به سفت شدن پوست کمک می‌کند.

این ترکیب استثنایی با خاصیت آنتی اکسیدانی خود باعث سفت شدن و جوانسازی پوست می‌شود. این کرم دارای خاصیت ضدالتهابی،

نرم کنندگی و بهبود چین و چروک است و با آبرسانی عمیق پوست به شما در داشتن پوستی شاداب، جوان و روشن کمک می‌کند.

 

مشخصات

  1. دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  2. سفت کننده پوست
  3. ترمیم و بازسای سلول‌های آسیب دیده پوست
  4. تسکین دهنده
  5. بهبود چین و چروک
  6. روشن کننده
  7. آبرسانی عمیق پوست
  8. کرم کاریزما
  9. حفظ رطوبت پوست بمدت 24 ساعت
  10. تغذیه کننده
  11. نرم کننده
  12. صاف کننده
  13. جلوگیری از پیری پوست
  14. بهبود کدری پوست
  15. موجود در دو رنگ متفاوت
  16. وزن: 115 گرم
  17. ساخت کشور چین
  18. کرم گلدن کویین
  19. انقضا:2027/7/12

کرم شیرالاغ وکالی عمده

 کرم شیرالاغ سفید کننده در شیراز

کرم شیرالاغ وکالی سرشار از امگا3 است، ماده ای که به شدت برای التهاب پوست و صورت مناسب بوده و تاثیر فوری برای درمان آن خواهد گذاشت، بنابراین استفاده از آن می تواند آفتاب سوختگی را سریع تر درمان کرده و همچنین التهاب را نیز از بین ببرد.

1نکته:یک مرطوب کننده و تغذیه کننده کاملا طبیعی

شیر الاغ سرشار از ویتامین های مختلف و مواد معدنی مفید است و به لطف این ترکیبات از هدر رفتن رطوبت پوستی جلوگیری کرده و سلول های پوست صورت ، دست و بدن شما را کاملا تغذیه می کند. ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی که شیر الاغ سرشار از آنها می باشد علارت اند از : پتاسیم، فسفر، آهن، روی و کلسیم، b1 – A – c – d- e – b6 – b2 …

2نکته: درمان بیماری های پوستی با کرم شیر خر

یکی از ضروری ترین مواد برای ساخت سلول های جدید پوستی که در بهبود زخم ها، جای زخم ها و جای جوش و آکنه بسیار ضروری است، اسید های آمینه و اسید های چرب ضروری می باشند که شیر الاغ و این کرم ساخته شده از برند وکالی منبع عمده ای از آنها می باشد. به لطف این ترکیبات این کرم شیر الاغ به شما کمک می کند که از شر تمامی سلول های مرده خلاص شده، پوستی مغذی داشته باشید و بازسازی و ترمیم آنها بسیار سریع تر باشد.

3نکته: ایا کرم شیرالاغ ضد چروک بی نظیر هست؟

شیر الاغ یک تانسور طبیعی می باشد، یعنی تمامی چین و چروک و شیار های پوستی صورت ودست و بدن شما را پر کرده و بدین ترتیب باعث می شود که پوستی صاف و یکدست داشته باشید. بدین ترتیب با استفاده از کرم شیر الاغ وکالی شما دیرتر پیر خواهید شد.

4نکته: راز واقعی کرم شیرالاغ واقعی هست؟

همانطور که در پاراگراف های قبلی به آن اشاره شد، شیر الاغ  یا همون خر یک مرطوب کننده و یک آبرسان بسیار قوی است و همچنین خاصیت لایه برداری نیز دارد و سلول های مرده را از بین می برد، بنابراین استفاده مرتب از آن باعث می شود که کدری پوست از بین رود. علی رغم این موضوع، از تولید ملانین توسط آنزیم های ملانوسیت نیز جلوگیری می کند و سرعت تیره شدن پوست را کند کرده و بدین ترتیب باعث می شود که صورت و دست و بدن شما همواره روشن تر به نظر برسد.

5نکته: کرم شیر الاغ به عنوان یک ضد التهاب

بله درست است، کرم شیر الاغ وکالی می تواند التهاب ناشی از آفتاب سوختگی و حتی تیرگی ناشی از آن را نیز بهبود بخشد، چارکه منبعی سرشار از امگا 3 است و تاثیر آن فوری است، چراکه امگا 3 برای رفع التهاب بسیار مناسب است.

 

روش مصرف مصرف کرم شیرالاغ چگونه ست؟

بهتر است قبل از استفاده از هر محصول مراقبت پوست مثل کرم و سرم و… بخوبی پوست صورت و بدن را کاملا تمیز کنیم تا عملکرد بهتری را تجربه کنیم. از کرم الاغ مقداری روی نواحی تیره میزنیم و بخوبی ماساژ میدهیم تا کامل جذب پوست شود. شما میتوانید برای استفاده از کرم شیرالاغ سفیدکننده کل صورت و بدن هم استفاده کنید تا رنگ پوست یک دستی را داشته باشید. این محصول را بعد از چند بار استفاده میتوان تجربه ی خوبی را دریافت کرد چراکه تجربه ی کاربرانی که از آن استفاده کرده اند 90 درصد رضایت را همراه داشته است که عدد بسیار عالی در تجربه کاربری محصول می باشد

کرم شیرالاغ وکالی عمده

 کرم شیرالاغ سفید کننده در شیراز

مزایای کرم آبرسان وکالی یا WOKALI چیست؟

همچنین این کرم حاوی شیر الاغ باعث جوان سازی و شادابی پوست می‌شود.

کرم‌های آبرسان موجب تقویت پوست شده و به دلیل تحریک کلاژن سازی و الاستین پوست از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پیشگیری می کند.

از طرف دیگر کرم‌ های مرطوب کننده به دلیل وجود عناصری مانند اسید هیالورونیک ، گلیسیرین ، سوربیتول ،روپیلن گلیکول ، اسید لاکتیک و عصاره جوز هندی ، روغن جوجوبا ، ژل آلوئه ورا سبب جذب مولکول‌ های آب به پوست می شوند.

پوست شما از طریق جذب مواد بالا موجب نرم و لطافت پوست دو چندان می‌شود.

کرم آبرسان و مرطوب کننده شیر الاغ طبیعی وکالی یا WOKALI با داشتن ویژگی‌های بالا و همچنین ایجاد تعادل بین چربی و رطوبت پوست ، به رفع کک و مک و نشانه‌های پیری پوست کمک شایانی خواهد کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز