خبرگزاری کار ایران

معایب و مزایای هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۶۷

هر چند هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی دارای مزایایی همچون قیمت های مناسب و فراگیری در سراسر کشور هستند اما زمانی که به هر کدام از هتل های این مجموعه در سایت های اینترنتی مراجعه می کنیم با کامنت های منفی از سوی مسافران این هتل ها روبرو می شویم.

به گزارش ایلنا، شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال ۱۳۷۹ احداث شد و در حال حاضر دارای ۵۲ هتل در سراسر کشور است، هتل جهانگردی مشهد، هتل جهانگردی شمشک، هتل جهانگردی اصفهان، هتل جهانگردی یزد، بندر انزلی، چالوس، همدان، بوشهر، بابلسر، لاهیجان، ارومیه، آستارا، ناهارخوران گرگان، مریوان، کرمان، نیشابور، نوشهر ، رفسنجان، بم، خوی، شاهرود، زنجان، شیراز، تبریز، سیرجان و سایر هتل هایی که در شهرهای دیگر هستند از زیرمجموعه های این مجموعه به شمار می روند و اغلب این هتل ها ۲ تا ۴ ستاره هستند.

هر چند این هتل ها دارای مزایایی همچون قیمت های مناسب و فراگیری در سراسر کشور هستند اما زمانی که به هر کدام از هتل های این مجموعه در سایت های اینترنتی مراجعه می کنیم با کامنت های منفی از سوی مسافران این هتل ها روبرو می شویم.

به عنوان نمونه یکی از مراجعه کنند گان هتل جهانگردی مشهد در بخش کامنت ها و نظرات کاربران نوشته است؛ این هتل نه تنها کثیف است بوی گند فاضلاب هم می آمد و سرویسها هم بسیار قدیمی بودند و سوسک و پشه هم در این هتل پرواز می کردند. یکی دیگر از مخاطبان این هتل در این بخش اعلام کرده که وضعیت اتاق ها اسفناک بود و نه تنها پریزهای برق خراب بودند دیوارها هم پوسته داده بودند و موکت ها هم کثیف بود.

یکی دیگر از مهمانان هتل جهانگردی شمشک تهران در بخش نظرات کاربران نوشته است؛ این هتل نسبت به هتل های سه ستاره ای که قبلا سفر داشتم بسیار فرق داشت و حتی آب معدنی هم نگذاشته بودند و آب معدنی کوچک را هم با ما حساب می کردند و در پاسخ به انتقاد ما  پاسخ شان این بود که ما هتل چهار ستاره نیستیم که آب معدنی بدهیم، مسواک و خمیر دندان هم در این هتل نبود، هر چند اتاق تراس با منظره ای زیبا بود اما میز و صندلی ها و تراس کثیف بود.مخاطب دیگر این هتل نوشته است حوله ها و ملافه ها تمیز نبودند و صبحانه هم بسیار محدود و مختصر بود.

یکی دیگر از مسافرانی که به هتل جهانگردی سنندج مراجعه داشته در بخش نظرات کاربران نوشته است؛ داخل اتاق بودیم و بدون اینکه در بزنند در اتاق را باز کردند و برای نظافت بدون هماهنگی ما وارد اتاق شدند، یکی دیگر از مسافران این هتل نوشته بود که صبحانه این هتل مختصر بود و پرسنل در دادن اطلاعات گردشگری به ما قوی نبودند و سر و صدای زیادی هم در محوطه هتل بود و بروشور گردشگری هم در اماکن دیدنی وجود نداشت.

در مورد هتل جهانگردی لاهیجان هم یکی از کاربران نوشته است؛ حیاط هتل که پارکینگ آن محسوب می شود با شن پوشیده شده و سنگفرش ندارد.تنوع صبحانه کم است (البته برای هتل ۳ ستاره مناسب است)سوئیت قبلا صندوق ایمنی داشت اما ظاهرا در بازسازی حذف شده است.

در مورد هتل جهانگردی سمنان هم یکی دیگر کاربران در بخش نظرات نوشته است؛ موکت های هتل حتما باید تعویض شود، در راهروها بوی کهنگی و ماندگی میامد و باید از خوشبو کننده و تهویه استفاده می شد بر روی میز صبحانه آب را داخل پارچ ریخته بودند و شارژ میکردند، آب حمام و دستشویی مدام داغ بود و در واقع آب سرد هم داغ می شد و برای مسافران مشکل ساز شده بود.

بر اساس این گزارش؛ با مراجعه به بخش نظرات کاربران سایر هتل های این مجموعه با کامنت های منفی دیگری هم مواجه می شوید که در شان هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی نیست و به نظر می رسد این شرکت باید برای نوسازی و بهبود شرایط این هتل ها تلاش بیشتری داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز