خبرگزاری کار ایران

قدم در طبیعت بکر و پر از آرامش کلاردشت بگذارید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۵۱۵

شمال ایران با طبیعت سرسبز و چشم‌نواز، هوای خوب و بوی نم و بارانی که در بیشتر ایام سال احساس می‌شود، یکی از پرطرف‌دارترین مقاصد سفر ایرانی‌ها است که از هر فرصتی برای سفر به آن استفاده می‌کنند. کلاردشت هم یکی از شهرهای جذاب شمالی است که به‌دلیل همه ویژگی‌های گفته‌شده و جاذبه‌های دیدنی فراوان، به‌عنوان مقصدی برای سفری رویایی محسوب می‌شود. در این مطلب، به معرفی چند مورد از جاذبه‌هایی که با سفر به کلاردشت می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید، می‌پردازیم. برای اجاره ویلا در شمال و رزرو اقامتگاه در این بهشت زمینی با ما همراه باشید.

آبشار هریجان

آبشار هریجان در سیاه‌بیشه، مانند لباس عروسی سفید از بالای کوه به زمین می‌ریزد. آب‌هایی که از کوه‌های عظیم و تخته‌ها سنگ‌ها با شور و قدرت به پایین پرتاب می‌شوند و مسیر رودخانه‌ها را برای رسیدن به مقصد طی می‌کنند، منظره‌ای فوق‌العاده زیبا برای این آبشار به‌وجود می‌آورند. روستای سیاه بیشه که آبشار هریجان در آن قرار دارد، نزدیک به کلاردشت است؛ بنابراین، با اجاره ویلا در کلاردشت می‌توانید به‌راحتی از این آبشار نیز دیدن کنید. اجاره ویلا کلاردشت مزایای دیگری هم دارد که یکی از آن‌ها لذت بردن از آب‌وهوای بی‌نظیر این منطقه است.

جهت اجاره ویلا در کلاردشت حتما 2-3 هفته قبل از سفر خود اقدام کنید، زیرا کلاردشت یکی از مناطق تورسیتی شمال کشور است و در بیشتر ایام سال از مسافران شمال پذیرایی می‌کند و این موضوع اجاره ویلا کلاردشت را مشکل می‌سازد؛ البته، در نزدیکی سیاه‌بیشه نیز امکان اقامت وجود دارد و می‌توان برای اجاره ویلا در شمال اقدام به رزرو اقامتگاه در همین روستا یا روستاهای نزدیک کرد که در آن صورت، فاصله تا آبشار کمتر هم می‌شود.

پارک جنگلی نمک آبرود

نمک آبرود از دیگر مناطق شمال کشور است که مانند دیگر نقاط شمالی، طبیعیت زیبا دارد و برای سفری به‌یادماندنی، به‌عنوان مقصدی مناسب محسوب می‌شود. در میان این شهر زیبا، پارکی به نام پارک جنگلی نمک آبرود واقع شده است که بیش از 200 هکتار مساحت دارد و با درختان انبوه و امکانات رفاهی مختلف، میزبان مسافران برای گردش، تفریح و ساخت یک روز هیجان‌انگیز است. در نزدیکی پارک جنگلی امکان اجاره ویلا نمک آبرود وجود دارد. ویلا نمک آبرود در نزدیکی پارک، معمولا در مناطق خوش آب‌وهوای این منطقه قرار دارد و هرچه فاصله کمتری با پارک داشته باشد، طبیعت اطراف آن زیباتر است.

قدم در طبیعت بکر و پر از آرامش کلاردشت بگذارید

در این پارک که به لطف محافظت‌های دولتی هنوز بافت وحشی و جنگلی حفظ شده است، تفریحات مختلفی مانند کارتینگ، سورتمه سواری، تله کابین و... وجود دارند که مسافران ضمن لذت بردن از زیبایی طبیعت پارک، می‌توانند با هرکدام از این امکانات به تفریح و شادی بپردازند. اگر قصد اجاره ویلا نمک آبرود را ندارید یا سفر شما کوتاه‌تر از آن است که هزینه برای ویلا نمک آبرود بپردازید، می‌توانید از آلاچیق‌های داخل پارک برای استراحت کوتاه‌مدت استفاده کنید.

دریاچه ولشت

با اجاره ویلا در کلاردشت، فرصت بازدید از جاذبه‌های بی‌نظیر دیگری مانند دریاچه ولشت هم برای شما فراهم می‌شود. این دریاچه وسیع با آب زلال و شفاف، محل زندگی ماهی‌های کولی، اردک‌ها، غازها، مار آبی و قورباغه‌ها است و اگر اهل ماهیگیری باشید، امکان این کار نیز در آن وجود دارد. اگر قصد بازدید از ولشت را دارید، حتما برنامه سفر خود را در بهار یا تابستان تنظیم کنید، زیرا این فصل‌ها آب‌وهوای مطبوع‌تری دارند.

در نظر داشته باشید که اجاره ویلا در کلاردشت برای این فصل‌ها کمی دشوار است و شاید ناچار به اجاره ویلا نمک آبرود یا شهرهای اطراف شوید تا بتوانید از دیدنی‌های کلاردشت هم لذت ببرید؛ البته، پاییز و زمستان نیز زمان مناسبی برای سفر هستند و هم از جهت زیبایی طبیعت و هم از جهت راحت‌تر بودن اجاره ویلا در شمال، امکان سفری بهتری را برای مسافران فراهم می‌کنند، اما نباید از سرمای هوا غافل شد.

قدم در طبیعت بکر و پر از آرامش کلاردشت بگذارید

روستای مازیچال

روستاها به‌دلیل بافت سنتی و حفظ آداب و رسوم، جالب‌ترین جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف هستند؛ اما این موضوع در مورد روستای مازیچال متفاوت‌تر است. این روستا علاوه‌بر حفظ بافت سنتی، طبیعتی فوق‌العاده زیبا دارد. این ده کوچک بالای ابرها قرار دارد و در بیشتر ایام سال میزبان مه شدید است، به‌گونه‌ای که تصور می‌کنید روستا نه روی زمین، بلکه روی آسمان قرار دارد.

این روستا برای افرادی که به کمپ زدن و اقامت در طبیعت علاقه دارند، یک مکان امن و مناسب است؛ اما اگر امکان کمپینگ ندارید هم می‌توانید با اجاره ویلا در شمال و کلاردشت یا اجاره ویلا نمک آبرود و دیگر شهرهای نزدیک، اقامت راحتی داشته باشید و رفت‌وآمد در این روستا هم برای شما مشکل نباشد.

توصیه ما برای سفر به مازیچال زیبا هم فصل بهار است که هم از آب‌وهوای خوب منطقه لذت ببرید و هم از طبیعت سرسبز آن بهره‌مند شوید. اگر به ماجراجویی علاقه دارید، سفر به این منطقه در پاییز و زمستان هم خالی از لطف نیست، تنها باید به این نکته دقت کنید که احتمال گرفتار شدن در بارش‌های رگباری و چند ساعت ماندن در طبیعت و سرپناه‌های طبیعی وجود خواهد داشت.

سخن پایانی

کلاردشت تکه‌ای از بهشت روی زمین است و آنقدر زیبا است که ده‌ها بار سفر به آن هم برای شما خسته‌کننده نخواهد بود. این منطقه با جاذبه‌های فراوان، در هر سفر شما را به شکل متفاوتی شگفت‌زده خواهد کرد. برای اقامتی راحت در کلاردشت می‌توانید ویلایی در این منطقه اجاره کنید. رزرو اقامتگاه و ویلا در کلاردشت یا سایر شهرهای شمالی از طریق سایت شب امکان‌پذیر است. سایت شب با معرفی بهترین ویلاها و اقامتگاه‌ها و فراهم کردن امکان اجاره آن‌ها با مناسب‌ترین قیمت، فرصت سفری راحت و کم هزینه به هرکدام از شهرهای شمالی را برای شما فراهم می‌کند؛ البته، سایت شب تنها برای رزرو ویلاهای شمالی نیست و با مراجعه به آن می‌توانید خدمات دیگر شهرها را نیز مشاهده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز