خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

۳۷۳ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی آستارا تردد کردند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۶۹

فرماندار آستارا گفت: ۳۷۳ هزار خودرو از ۲۵ اسفند تا پایان چهارم فروردین ماه، در محورهای مواصلاتی این شهرستان تردد کردند.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد در جلسه ستاد خدمات سفر بیان کرد: در مدت یاد شده، ۲۱۲ هزار خودرو در محور تالش - آستارا و ۱۶۱ هزار خودرو در محور اردبیل - آستارا تردد کردند و پلیس راه و راهداری آستارا با طرح نوروزی در مسیرهای یاد شده خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در ۹ روز گذشته در محورهای حوزه استحفاظی آستارا، ۱۲ تصادف منجر به جرح رخ داده و تصادف منجر به فوت نبوده و گردشگران، با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی بیان کرد: مدیران عضو ستاد خدمات سفر آستارا تا ۱۶ فروردین ماه آماده‌باش هستند و کوتاهی در امور محوله پذیرفته نیست و با توجه به حجم بالای سفرهای نوروزی، سلامت مهمانان و معرفی جاذبه‌های گردشگری مهم است.

فرماندار آستارا گفت: تجهیز بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا و تامین پزشک متخصص آن، با توجه به موقعیت گردشگری شهرستان در دستور کار قرار دارد و در ایام نوروز، پزشکان و پرستاران خدمات‌رسانی به گردشگران را جدی بگیرند.

رستم زاد با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به رفع موانع تولید در این شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز