خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا خبر داد:

محور هراز بازگشایی شد/ جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود

رییس پلیس راه کشور گفت: شب گذشته به علت رانش زمین محور هراز بسته شده بود که با تلاش راهداران از ۱۰ دقیقه پیش این محور باز شده اما تردد خودروهای سنگین در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، از بازگشایی محور هراز خبر داد و گفت: شب گذشته به علت رانش زمین محور هراز بسته شده بود که با تلاش راهداران از ۱۰ دقیقه پیش این محور باز شده اما ترافیک همچنان نیمه سنگین است. از سوی دیگر تردد خودروهای سنگین در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی در ادامه همچنین از یک‌طرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۴ روز جمعه به سمت کرج خبر داد و گفت: به علت موج بازگشت مسافران نوروزی از فردا ۷ فروردین ماه جاده چالوس از مرزن‌آباد به کرج، یک طرفه می‌شود و تردد خودرو‌ها در مسیر مقابل ممنوع است.

وی با بیان اینکه همچنان بارش باران و برف در محورهای هراز و چالوس وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر در جاده چالوس بار ترافیکی پرحجم و نیمه سنگین است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی کشور از رانندگان خواست تا با سرعت پایین و با احتیاط بیشتری حرکت کنند؛ چرا که در این شرایط تصادفات زنجیره‌ای و خروج از مسیر و واژگونی خودرو‌ها افزایش می‌یابد.

کد خبر : ۲۶۲۱۱۷