خبرگزاری کار ایران

تدابیر پلیس راه برای روز طبیعت/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۳۰

رئیس پلیس راه خراسان شمالی از تدابیر ترافیکی اتخاذ شده و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در 13 فروردین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا حسین زاده با اشاره به تدابیر ترافیکی پلیس راه استان در روز 12 فروردین و روز طبیعت، اظهارداشت: تردد هر گونه خودروی سنگین در محورهای استان از ساعت 7 صبح روز 12 فروردین به استثنای خودروهای حامل مواد غذایی و فاسد شدنی ممنوع است و پلیس متخلفان را اعمال قانون می‌کند.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محورهای سطح استان، گفت: به علت ترافیک و تردد بیشتر خودروها در محورهای مواصلاتی استان ، تردد خوردوهای سنگین از جمله کامیون و تریلی از ساعت 7 صبح 12 فروردین ماه تا ساعت 12شب 14 فروردین ماه 94 در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ممنوع است.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی همچنین با تاکید بر ممنوعیت تردد هر گونه موتورسیکلت و وانت بارهای حامل مسافر در عقب خودرو در 13 فروردین گفت: مأموران پلیس راه سطح استان با استقرار در مبادی خروجی و ورودی به شهرها از تردد این وسائط نقلیه عملا جلوگیری می‌کنند.

بنابر گزارش پایگاه خبری پلیس حسین زاده از استقرار اکیپ‌های پلیس راه در سطح محورهای منتهی به بوستان‌ها و تفرجگاه‌های خارج از سطح شهرهای استان نظیر بش‌قارداش و باباامان نیز خبر داد.

این مقام انتظامی از عموم مردم خواست برای داشتن روز بدون حادثه در روز طبیعت با مأموران پلیس راه استان همکاری کنند، همچنین مسافران باید از هر گونه شتاب، سرعت و حرکات خارج از قوانین و مقررات راهنمایی در طول محورها پرهیز کنند.

شایان ذکر است تردد خودورهای سنگین هر شب از ساعت 12 بامداد تا 6 صبح در محورهای مواصلاتی استان خراسان شمالی بلامانع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز