خبرگزاری کار ایران

دلق پوش خبر داد:

صدور مجوز احداث 41 واحد صنعتی در شهرستان املش

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۴۸

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گیلان از صدور مجوز احداث 41 واحد صنعتی در شهرستان املش خبر داد.

به گزارش ایلنا از املش، فرهاد دلق پوش، در کارگروه رفع موانع و رونق تولید که در محل فرمانداری شهرستان املش تشکیل شد، اظهار داشت: در شهرستان املش تاکنون ۵۶ واحد صنعتی کوچک و متوسط احداث شده که با سرمایه‌گذاری ۲۸۵ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۱۳۹۴ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

 رئیس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان در ادامه افزود: علاوه بر این تعداد واحد صنعتی موجود مجوز احداث ۴۱ واحد صنعتی و توسعه جدید در شهرستان املش صادر شده است که با ۱۱۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پیش بینی می شود بستر اشتغال ۱۹۶۴ نفر در این شهرستان فراهم خواهد شد.
 
دبیر کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان گیلان مبلغ اختصاصی تسهیلات در قالب کارگروه رونق تولید برای این شهرستان را ۱۹ و نیم میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این مبلغ در صورت نیاز بیشتر شهرستان املش با هماهنگی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برای حمایت از بخش تولید این شهرستان قابل افزایش است.
 
 وی ظرفیت و پتانسیل های زیرساختی شهرستان املش را برای توسعه واحدهای صنعتی مناسب دانست و اظهار داشت: هم اکنون شهرستان املش دارای دو ناحیه صنعتی آسیابسران و لگموج در حومه شهر می باشد که امکانات و زیرساخت آن برای ایجاد و توسعه واحدهای جدید مهیا شده است.
 
در این جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید تعداد ۱۰ پرونده در بخش های مختلف تولیدی صنعتی و خدمات گردشگری  تحلیل و بررسی قرار گرفت و مصوبات مربوط به آن طرح‌ها به مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد که البته مقرر شد با توجه به زیر کشت۱۹۰۰ هکتاری چای در املش برای صنعتت چای  این شهرستان کمیته ویژه برای حل وفصل امور تشکیل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز