خبرگزاری کار ایران

اولویت‌های کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۳۶

بخش خصوصی تعیین کننده مشی کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی اولویتهای کاری این سازمان را در این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین نجاتی صبح امروز در دیدار خود با اعضای خانه صنعت و معدن استان گفت: خط و خطوط کاری سازمان را هماهنگ و همگام با انتظارات به حق بخش خصوصی و مدیران واحدهای تولیدی و فعالان پرتلاش تجارت استان تعیین می کنیم.

وی افزود: باید ساختار صنایع کشور و استان را به سمت توسعه شبکه های کسب و کار و ایجاد بنگاه های بزرگ و شرکت هایی با توان مالی بالا سوق دهیم تا علاوه بر فائق آمدن بر مشکلات تولید، به جایگاه و قطب بزرگ اقتصادی کشور تبدیل شویم.

نجاتی اظهار داشت: برای رسیدن به قله های توسعه و ترقی باید حرکت های بزرگ صورت پذیرد که این امربا ایجاد پروژه های بزرگ و حمایت از صنایع پائین دستی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: رونق و افزایش توان تولید واحدهای صنعتی باعثسرمایه گذاری بیشتر در استان و از طرفی تزریق سرمایه به بانکها خواهد شد که این موضوع خدمات بهتر و بیشتر بانکها را به شهروندان در پی خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت استان همچنین با بر شمردن سایر اولویتهای کاری خود اضافه کرد: تعریف برنامه و تدوین چشم انداز توسعهای استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت و نیز ایجاد امکانات زیرساختی در این حوزه و توانمند سازی واحدهای تولیدی از اولویتهای کاری این سازمان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز