خبرگزاری کار ایران

فرماندار خواستار شد؛

ضرورت آمادگی اعضای مدیریت بحران در هنگام حوادث غیر مترقبه در بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۴۹۱

سرپرست فرمانداری بندر انزلی با اشاره به نزدیک بودن فصل سرما خواستار آمادگی همه اعضای مدیریت بحران و آماده سازی همه امکانات و ماشین آلات برای خدمات رسانی به مردم در جریان حوادث غیر مترقبه شد.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده در نشست با معاونان و مسئولان دوایر فرمانداری شهرستان  بندرانزلی،  با اشاره به نزدیک بودن فصل سرما ، خواستار آمادگی همه اعضای مدیریت بحران و آماده سازی همه امکانات و ماشین آلات برای خدمات رسانی به مردم در جریان حوادث غیر مترقبه شد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود ناشی از فشارهای خارجی ، بر ضرورت بازرسی و نظارت بر بازار و تنظیم آن تاکید کرد و اظهار داشت : کلیه مسئولان ذیربط باید به گونه ای برنامه ریزی نمایند که مشکل مردم از نظر عرضه مایحتاج عمومی و نرخ کالا و خدمات به حداقل ممکن برسد .

سرپرست فرمانداری بندر انزلی ، استفاده از ظرفیت های مربوط به اعطای تسهیلات در قاب اشتغال پایدار روستایی ، فراگیر و بوم گردی را یک فرصت خوب قلمداد کرد و بر ضرورت استفاده حداکثری از این ظرفیت تاکید کرد .

میرشمس مومنی زاده با تاکید بر ضرورت پیگیری مستمر اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی در سطح شهرستان ، تصریح کرد : تامین زیرساخت های کشاورزی به عنوان رکنی از ارکان مهم اقتصاد شهرستان از اقداماتی است که باید با جدیت دنبال شود تا کشاورزان عزیز برای سال زراعی آینده با مشکل مواجه نشوند .

وی همچنین خواستار ارتقای سطح رضایت مندی مردم در سطح شهرستان از طریق تکریم عملی مردم و پیگیری نیازها و مطالبات و رفع مشکلات آنها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز