خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

۴۷ درصد فرهنگیان بازنشسته گلستانی استمرار خدمت انجام دادند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۰۵۷

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان گفت: ۴۷ درصد فرهنگیان بازنشسته گلستانی استمرار خدمت انجام دادند و خوشبخانه کمبود معلم در استان نداریم و این مشکل برطرف شد.

سیدرضا نظری درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: گلستان در رشته‌های ورزشی استعداد‌های خوبی در بسکتبال، والیبال، کشتی، فوتبال و ... دارد که این اداره کل ۸۰ پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای در نظر گرفته است که طی دو سال اخیر ۶۰ پروژه آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر تجهیزات آموزشی به ارزش ۸ میلیارد تومان شامل میز، تجهیزات هنرستان، وسایل سرمایشی، رایانه، صندلی و نیکمت به مناطق کم برخوردار استان ارسال کردیم.

نظری بیان کرد: خوشبخانه کمبود معلم در استان نداریم و ۴۷ درصد فرهنگیان بازنشسته گلستانی استمرار خدمت انجام دادند این مشکل برطرف شد. در بحث استخدامی سهمیه آموزش و پرورش استان بسیار خوب بود و از ۳ منبع ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان، آموزن ماده ۲۸ در آموزگاری و دبیری و بازنشستگان استفاده کردیم.

وی بیان کرد: دانش آموزان استان در ۳ هزار مدرسه تحصیل می‌کنند و ۱۹ هزار معلم و پنج هزار کادر مدرسه نیز داریم. آموزش و پرورش گلستان جزو پنج استان برتر کشور شده و این موفقیت‌ها در سایه برنامه‌ریزی صحیح، تلاش مجموعه همکاران بدست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش گلستان تلاش دارد که دیپلماسی مهارتی را ایجاد کند و در حال حاضر  ۶۰۰ کلاس درس هوشمندسازی شده است و رویکرد ما تجهیز و هوشمندسازی تمام مدارس گلستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز