خبرگزاری کار ایران

یادمان 110شهید فرهنگی و دانش‌آموز" استان گلستان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۷۴۵

با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران و دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت، مدیر کل آموزش و پرورش و سایر مسئولین استانی و شهرستانی از" یادمان 110شهید فرهنگی و دانش‌آموز" استان گلستان رونمایی شد.

به گزارش ایلنای گلستان، امروز یکشنبه 6 آذر همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران و دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش و همراهان، مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین و سایر کارکنان این اداره کل، دیوارنگار " یادمان 110شهید فرهنگی و دانش‌آموز " گلستانی رونمایی شد.

سید رضا نظری، مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه بزرگداشت شهدا تجلیل از همه ارزش‌ها است، گفت: پاسداشت شهدا به خصوص شهدای حرم، شهدای هسته ای و مدافعان حرم وظیفه و افتخار می باشد و باید مکتب شهدا را مورد عنایت و عزت قرار دهیم.

وی تصریح کرد: باید طوری زندگی کنیم که در آن دنیا مدیون خون شهدا و خانواده شهدا نباشیم و لازمه آن سرلوحه قرار دادن زندگی شهدا در تمام امور زندگانی است.

سیدرضا نظری اظهار داشت: مسئولیت مردم و مدیران برای رساندن ایران اسلامی به پیشرفت بیشتر با توجه به جان‌فشانی شهدا سنگین‌تر است که باید تلاش کنیم با گام برداشتن در مسیر شهدا، به این اهداف دست پیدا کنیم.

 نودهی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش گلستان در این مراسم  ضمن عرض خوشامد به مدیر کل امور شاهد و ایثارگران و دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت گفت: کرامت و عزت خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دولت سیزدهم مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته ۴۰ کتاب با موضوع شهدای دانش آموز و فرهنگی گلستان منتشر شد که امیدواریم با هدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت توجه به تدوین کتب جدید مورد توجه بیشتر نویسندگان قرار بگیرد.

یادمان شهدای دانش‌آموز گلستان با صرف هزینه ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان ساخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز