خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش‌ و پرورش استان:

سایت جدید آموزش و پرورش در گلستان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۵۲۷

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش گلستان از رونمایی پورتال خبری جدید اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان به آدرس golestan.medu.gov.ir خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، عباس توسن اظهارکرد: سایت جدید آموزش و پرورش گلستان به آدرس اینترنتی golestan.medu.gov.ir از هم اکنون در دسترس است و مخاطبین می توانند اخبار و اطلاعیه های آموزش‌ و پرورش استان را را با رویکردی جدید و شکلی متفاوت مشاهده کنند.

وی ادامه داد: این سایت که به همت مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است، دارای بخش هایی چون اخبار و اطلاعات، اخباراستانی و ستادی اداره کل می باشد. همچنین قسمت خدمات الکترونیک آن شامل بخش های عمومی، دانش آموزان، والدین و معلمان است که مخاطب را به صورت مستقیم به سامانه موردنظر انتقال می دهد.

وی افزود: «دانستنی ها» از دیگر بخش های ویژه ای است که در وبگاه جدید قابل رویت بوده و شامل اطلاعات عمومی، آموزشی و اخبار کاربردی و مرتبط با دانش آموزان، والدین و معلمان است.

توسن با اشاره به طراحی جدید و حرفه ای تر پورتال جدید، از امکان بارگذاری گزارش تصویری، ویدیویی و بایگانی عکس و فیلم، قسمت پوستر و اینفوگرافی در آن خبر داد و گفت: پورتال سابق اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان (به آدرس: golestan.medu.ir)، همچنان پابرجا خواهد بود و مخاطبان برای دسترسی به آرشیو اخبار می‌توانند به آن مراجعه کنند اما از این پس دیگر بروز نخواهد شد.

 وی بیان کرد: سایت های مناطق آموزش و پرورش استان نیز به تدریج با سایت جدید جایگزین خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز