خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان خبرداد؛

پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در گرگان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۳۴۸

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با همکاری جامعه المصطفی(ع) العالمیه در ۲۶ بهمن ماه سال جاری در استان گلستان شهر گرگان برگزار می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نور مفیدی اظهارکرد: آمریکای ها می‌خواستند قدرت مطلق جهان باشند و خوشبختانه هدف آنها محقق نشد و امروز همه دنیا به‌ دنبال چند قطبی‌ شدن دنیا هستند تا کشوری مانند آمریکا در قدرت واحد نباشد، امروز هیچ کسی حاضر نیست به تک‌قطبی شدن دنیا تن دهد چرا که قُلدری و دیکتاتوری ایجاد می‌کند.

امام جمعه گرگان افزود: اصل موضوع حقوق بشر بسیار ارزشمند است اما مدعیان دروغین آن در دنیا با کارنامه‌ای ضعیف به هیچ وجه نمی توانند ادعای حقوق بشر را داشته باشند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری این کنفراس بین المللی در گرگان، گفت: برگزاری کنفراس بین المللی حقوق بشر آمریکایی ریشه در افکار حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی دارد چرا که معظم له مسائل اسلامی را  فقط برای ایران نمی بینند بلکه اندیشه والای ایشان مختص کل جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه مسئله وحدت از اندیشه های والای بزرگان دینی و سیاسی و اجتماعی ما در طول تاریخ بوده  است ، تصریح کرد: در ایران و با پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بعد هم جانشین شایسته امام  راحل  «مقام معظم رهبری مدظله العالی» این افکار و اندیشه‌های وحدت جهان اسلام را نهادینه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در ادامه تاکید کرد: ان شاء الله با برگزاری منظم و با شکوه این کنفراس بین المللی بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای مدعوین عزیز باشیم و در ادامه شاهد خروجی مثبت آن در کشور و جهان اسلام باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز