خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

‌برخی سخت‌گیری‌ها در شرایط فعلی جامعه اثر معکوس بر جا می‌گذارد/جامعه نیازمند گفت و گو است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۹۶۵

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: جامعه نیاز به گفت و گو دارد گفت و گو هم نباید محدود به یک عده خاص شود ، اینگونه رفتارها  زخم بر پیکر جامعه وارد می کند.

به گزارش ایلنای گلستان،آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار داشت:‌ جامعه نیاز به گفت و گو دارد و با وجود آنکه رهبر انقلاب سالهاست به مقوله گفت و گو و نشست آزاد در دانشگاه‌ها تاکید دارند و اخیرا رئیس دولت هم برشکل دادن و جهت دادن به گفت و گوها اشاره داشته  ، اما به دلایلی این مهم تاکنون عملی نشد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بحث آزاد در دانشگاه ها این نیست که عده ای فقط صحبت هایی داشته باشند و هر چی دلشان می خواهند بگویند بلکه باید گفت و گو دو طرفه باشد و همه بتوانند حرف بزنند  و صحبت کنند و به صورت منطقی و با پرهیز از نگاه تحکم آمیز و قیم‌مابانه و جمود فکری پاسخ داده شود ما باید این راه را برای نسل جوانمان باز کنیم.

وی با اشاره به ضرورت انعطاف پذیری در حوزه مدیریت مباحث فرهنگی کشور گفت : ‌برخی سخت گیری‌ها در شرایط فعلی جامعه اثر معکوس بر جا می‌گذارد.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: از اوایل انقلاب تا امروز هیچ وقت با برگزاری کنسرت ها در این شهر مخالفت وجلوگیری نکردم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد  در عوض شاهد بودیم شهرهایی که سخت گیری کردند دچار مشکلاتی شدند.

وی تاکید کرد: اینگونه سخت گیری ها درست نیست و جواب هم  نمی دهد آن هم در این دنیایی که دشمن با آن همه تبلیغات و هجمه های گسترده در حال القای فرهنگ خود به جوانان ما است.

نماینده ولی فقیه دراستان تصریح کرد: در رسانه دشمنان دست به هر کاری برای ایجاد جذبه در بین نوجوانان و جوانان ما می زنند  و از راه های پرجاذبه و ایجاد انگیزه شیطانی و نفسانی در بین جوانان برای رسیدن به اهدافشان تلاش می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز