خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

پروژه سوریه سازی در ایران ناکام خواهد ماند/ریشه اغتشاشات خارج از کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۵۲۱

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: با همت همه نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی و با همراهی مردم پروژه سوریه سازی در ایران ناکام خواهد ماند.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهارکرد: هیچ کس منکر وجود مشکل در جامعه نیست اما نباید به بهانه آن عده‌ای اقدام به اغتشاش و تخریب و آتش‌زدن اموال عمومی  و کشتن افراد و شهروندان کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۹ آبان در اعتراض به این آشوب‌ها و محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ نشان داد که بخش عمده جامعه با این افراد موافق نیستند و آن را محکوم می کنند.

 نماینده ولی فقیه در گلستان به حوادث اخیر سیستان و بلوچستان و سفر نمایندگان ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی آن به این منطقه اشاره کرد و گفت : رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به مردم شیعه و سنی این استان دارند و محرومیت آنجا را از نزدیک حس و لمس کرده‌اند .

او گفت : رهبر معظم انقلاب به نمایندگان ویژه خود تاکید کردند ، مسائل را بدون هیچ ملاحظه‌ای بررسی کنند تا گزارش آن برای تصمیم گیری نهایی به شورای عالی امنیت ملی ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاش وتخریب و آتش زدن اموال عمومی  پذیرفته نیست و مردم با وجود همه مشکلات در حمایت از نظام ایستاده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز