خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرپل ذهاب خبر داد؛

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۴۵

فرماندار سرپل ذهاب از اجرای طرح پاکسازی مناطق و محلات آلوده به مواد مخدر و جمع آوری معتادان در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: فرماندار سرپل ذهاب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، اظهار داشت: طرح پاکسازی مناطق و محلات آلوده به مواد مخدر و جمع آوری معتادان در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از سرپل ذهاب، میرزامراد پیرو تاکید کرد: این طرح در راستای جمع آوری افراد معتاد و خرده فروشان مواد مخدر و ارتقای سطح امنیت عمومی مناطق مشمول طرح اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: برخورد قاطع و هدفمند با باندهای توزیع و اشاعه دهنده مواد مخدر و روان گردان‌ها، کاهش سطح دسترسی به مواد مخدر، قطع زنجیره ارتباطی بین قاچاقچیان و مصرف کنندگان و پاک سازی چهره شهر و مناطق تابعه از وجود افراد معتاد و عرضه کنندگان مواد مخدر از دیگر اهداف اجرای طرح است.

پیرو، ناامن سازی محیط برای خرده فروشان، دلالان، مصرف کنندگان، رابطین و تمام کسانی که به نحوی در پشت پرده شوم اعتیاد قرار گرفته‌اند را از جمله اهداف طرح پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان اعلام کرد.

وی گفت: اقدامات لازم برای اجرای این طرح در سطح شهرستان انجام گرفته ولی نیازمند همکاری و مشارکت ادارات و نهاد‌ها از جمله پلیس، دستگاه قضایی، شهرداری، بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز