خبرگزاری کار ایران

ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی شهرستان کرمانشاه تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۷۸

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از تخریب بناهای احداثشده غیرمجاز در اراضی زارعی و باغی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از تخریب بناهای احداثشده غیرمجاز در اراضی زارعی و باغی شهرستان کرمانشاه خبر داد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: این مدیریت در راستای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و با اخذ دستور قضایی و با استناد به تبصره ۱و ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری، از ابتدای سال جاری اقدام به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز نموده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، شهریار قاسمی با اشاره به حجم عملیات انجام شده، تصریح کرد: در دهستان میاندربند ۲۵۰۰ متر مربع، در دهستان درود فرامان ۶۰۰۰ متر مربع، در دهستان بیلوار ۱۰۰۰ متر مربع، در دهستان سراب نیلوفر ۳۸ هزار متر مربع و در دهستان الهیارخانی ۴۰ هزار مترمربع از ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: ساخت و سازهای انجام شده به صورت غیرمجاز بوده و مالکان آنها نسبت به اخطارهای صادره از سوی مسئولان بی توجهی نموده اند لذا این مدیریت برای مقابله با اقدامات، با اخذ دستور از مراجع قضایی و با هماهنگی سایر دستگاه های زیربط نسبت به تخریب این ساخت و سازها اقدام نموده است.

قاسمی با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی از مهمترین سرمایه های میهن اسلامی بوده و تغییر کاربری آن موجب تهدید امنیت غذایی کشور خواهد شد خواستار همکاری و تعامل شهرداری ها، بخشداران، دهیاران و دستگاه های خدماتی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه برای جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه غیرمجاز در سطح این شهرستان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز