خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان نور:

درحمایت ازتولیدات کشاورزی کاملاً مصمم هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۱۵

ساخت‌وسازهای موجود در برخی اراضی و حاشیه آنها باید بررسی شود، اگر چنانچه ساخت‌وساز غیرمجاز انجام شده باشد، طرح تخریب آن در دستور کار شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال قرار می‌گیرد.

فرماندار نور در بازدید دوره‌‌ای از مراکز تولید گل و گیاه و دام این شهرستان در جمع تولیدکنندگان و خبرنگاران گفت: زمین‌های کشاورزی به هیچ بهانه نباید تغییر کاربری پیدا کند و اجازه این کار را نمی‌دهم.

به گزارش ایلنا، هادی خنجری اظهار داشت: هرگونه تغییر کاربری و ساخت‌وساز غیرمجاز به ویژه در حاشیه مراکز تولیدی از جمله مرغداری‌ها و دامداری‌ها، سبب حذف تولیدات کشاورزی می‌شود و در نتیجه زیان اقتصادی و بیکاری را هم به دنبال دارد.

فرماندار شهرستان نور تأکید کرد: ساخت‌وسازهای موجود در برخی اراضی و حاشیه آنها باید بررسی شود، اگر چنانچه ساخت‌وساز غیرمجاز انجام شده باشد، طرح تخریب آن در دستور کار شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال قرار می‌گیرد.

وی در این بازدیدها که با حضور مدیر جهاد کشاورزی و مسئولان واحد باغبانی و امور دام این مدیریت انجام شد، پس از شنیدن مشکلات مطرح شده از سوی تولیدکنندگان، به بررسی چگونگی راه حل رفع یا کاهش این مشکلات پرداخت و برای آن دسته از موضوعات مطروحه که با تدبیر شهرستانی رفع می‌شد، دستورات لازم را صادر کرد.

خنجری از مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان خواست تا در تحویل علوفه و سبوس مورد نیاز دامداران، تسهیل در عرضه تولیدات دامی و سایر حمایت‌هایی که نیازمند هستند، با تلاش بیشتر پیگیری و اقدام کنند.

فرماندار شهرستان نور خواستار شناسایی تولیدکنندگان گل و گیاه و ساماندهی و سازماندهی آنان در یک تشکل و اتحادیه برای توانمندسازی آنان برای افزایش تولیدات کیفی و عرضه محصولات در قالب اتحادیه و نیز فراهم شدن صادرات گل و گیاه توسط آنان از شهرستان به سایر نقاط داخل و خارج از کشور شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز