خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری فارس خبر داد:

ممانعت از تعطیلی یک واحد تولیدی و بیکاری ۲۵ کارگر با ورود دستگاه قضایی

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۲۶۱

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با تاکید رئیس قوه قضاییه بر حمایت از تولید دادگستری فارس مانع از تعطیلی کارگاه تولیدی و بیکار شدن ۲۵ کارگر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت الاسلام کاظم موسوی، گفت: دو روز پس از سفر ریاست قوه قضائیه و تأکید ایشان در جلسات متعدد در راستای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی با ورود مستقیم دادگستری استان از تعطیلی یک واحد تولیدی و بیکاری ٢٥ کارگر جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه شرکت مذکور در زمینه بسته بندی محصولات کشاورزی فعالیت داشت به دلیل بدهی میزان برق مصرفی تعطیل شده بود که با ورود به موقع دادگستری فارس و ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از ادامه تعطیلی آن جلوگیری گردید و کارگران این واحد به کار بازگشتند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تأکید بر اینکه همه مسئولان در جایگاه خود و در راستای انجام وظایف سازمانی باید به جهش تولید و تحقق شعار سال کمک نمایند گفت: دستگاه قضائی با تکیه بر ظرفیت‌های قانونی و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات مستمر ریاست قوه قضائیه حامی تولیدکنندگان است و اجازه نخواهد داد در نتیجه تعطیلی واحدهای تولیدی کارگران بیکار شوند.

وی تصریح کرد: این روند در شرایط ویژه اقتصادی از سوی دادگستری استان ادامه خواهد داشت و تولیدکنندگان می‌توانند جهت دریافت حمایت‌های قضائی به دبیرخانه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مراجعه و مشکلات خود را در کارگروه‌های ویژه این ستاد مطرح نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز